Gå til innhold

Ny serie fra Lian-Li: Tyr (PC-X2000 & PC-X500)


Anbefalte innlegg

Lian Li har annonsert en ny serie kabinetter med fokus på lite støy, god kjøling, og selvfølgelig god design.

 

x500d08s.jpg

 

- Minimalistisk design.

- Antivibreringsløsninger overalt, PSU, HD, dører osv.

- Lydisolerende matter i dørene.

- Soneinndeling for bedre kjøling.

- Ekstern hastighetsjustering av vifter, tre nivåer.

- Støvfiltre foran viftene.

- Klar for vannkjøling.

- To 5,25" og en 3,5" sidevendte eksterne brønner. Kan monteres på begge sider.

- Lian Li kvalitet :D

 

Lian Li Tyr PC-X500

- 2 soner. PSU/Optisk/HD - Hovedkort/Skjermkort osv.

- Plass til 300mm lange skjermkort

- Plass til 4 harddisker.

- 4x120mm vifter (2 inn, 2 ut).

- Dimensjoner: 230mm x 380mm x 585mm (B, D, H).

- Lanseres i slutten av Juli.

- Pris: 390 USD - ca. 2000 NOK

 

Bilder:

 

 

x500d08.jpg

x500d04.jpg

x500d06.jpg

x500d05.jpg

 

 

 

Lian Li Tyr PC-X2000

- 3 soner. PSU/Optisk - Hovedkort/Skjermkort osv. - Harddisker.

- Plass til E-ATX hovedkort.

- Plass til 340mm lange skjermkort.

- Plass til 6 harddisker i egen sone, med hotswapping.

- 4x140mm (3 inn, 1 ut) og 2x80mm (ut) vifter.

- Dimensjoner: 230mm x 430mm x 680mm (B, D, H).

- Lanseres i begynnelsen av August.

- Pris: 520 USD - ca. 2600 NOK

 

Bilder:

 

 

x2000f001.jpg

x2000d003.jpg

x2000f002.jpg

x2000f003.jpg

 

 

 

Anmeldelser:

Hardware Secrets: PC-X500 (En heller dårlig anmeldelse, men man tar det man har :))

bit-tech.net: PC-X2000 (8/10)

techPowerUp: PC-X2000 ("The Lian-Li Tyr PC-X2000 comes close to perfection.", 9,9/10)

Atomic MPC: PC-X2000 (9/10)

 

P182-killer, anyone? :p Blir nok en X500 på meg snart ja :love:

Endret av phear00
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men så må du ta med i beregningen hvilket marked de retter seg mot. Disse kabinettene er pene nok til å være møbler i seg selv og er ikke ment å stues bort. Lian Li retter faktisk markedsføringen en god del mot HTPC markedet, selv om jeg personlig ikke synes de stiller sterkt nok der. Skal man absolutt ha kabinettet stuet bort i et møbel kan man like godt gå for den langt billigere, og etter min mening langt styggere, Antec P182.

 

Brønnene er plassert i sidene av design-hensyn. Med tanke på hvordan Optiske stasjoner designes i dag synes jeg det er en god løsning. Det er for meg uforståelig at det ikke lages flere (noen?) slot-in stasjoner, da det ville gjort det mye enklere å lage pene og funksjonelle kabinetter, men slik det er idag synes jeg dette er en av de bedre løsningene jeg har sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke alltid så lett å få tak i Lian Li kabinetter i Norge. Og siden denne har fått omtrent null oppmerksomhet i Norge er jeg ikke for optimistisk. Netshop fører dem ihvertfall, og shg.no hadde også en del men er jo nå konkurs. Jeg sender en mail til Netshop for å høre etter at den har blitt lansert. Utenlandske nettbutikker er selvfølgelig også en mulighet.

 

2600,- er ganske mye for et kabinett uten veldig spesielle egenskaper. De fleste ligger på rundt 1000,-.

 

PS: La til en anmeldelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kabinetter var meget flott men jeg likte ikke at de har gjort de unødvendig høyt(68cm) når de ellers kunne gjort det litt dypere, lavere og med det gjort kabinettet mye mer brukervennlig.

 

1. PSU bør kunne hente frisk luft utenfra så den burde vært montert helt i toppen med viften opp og inntak i toppen av kabinettet. Optiske driver kunne vært senket for å gi plass.

 

2. Når kabinettet blir så høyt må alle PSU kabler være ekstremt lange.

 

3. SATA backplane var meget kjekt, men de kunne fint ha spandert på seg en 120mm exhaust vifte i HDD seksjonen. 80mm blir for stusselig og bråkete.

 

4. At diskene ikke er hotswap via front gjør hotswap funksjonen delvis fullstendig upraktisk. Stort minus.

 

5. Et så høyt kabinett som er høyere enn selv Coolermaster Stacker, må ha hjul og låsbare sådane!

 

 

 

Tanken er god med kabinettet har noen helt elementære store feil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kabinetter var meget flott men jeg likte ikke at de har gjort de unødvendig høyt(68cm) når de ellers kunne gjort det litt dypere, lavere og med det gjort kabinettet mye mer brukervennlig.

 

1. PSU bør kunne hente frisk luft utenfra så den burde vært montert helt i toppen med viften opp og inntak i toppen av kabinettet. Optiske driver kunne vært senket for å gi plass.

 

2. Når kabinettet blir så høyt må alle PSU kabler være ekstremt lange.

 

3. SATA backplane var meget kjekt, men de kunne fint ha spandert på seg en 120mm exhaust vifte i HDD seksjonen. 80mm blir for stusselig og bråkete.

 

4. At diskene ikke er hotswap via front gjør hotswap funksjonen delvis fullstendig upraktisk. Stort minus.

 

5. Et så høyt kabinett som er høyere enn selv Coolermaster Stacker, må ha hjul og låsbare sådane!

 

 

 

Tanken er god med kabinettet har noen helt elementære store feil.

 

 

Sjekk PC-A20 (nytt) istedet kanskje.

http://www.lian-li.com.tw/v2/en/product/pr...ndex=62&g=q

Lenke til kommentar
Kabinetter var meget flott men jeg likte ikke at de har gjort de unødvendig høyt(68cm) når de ellers kunne gjort det litt dypere, lavere og med det gjort kabinettet mye mer brukervennlig.

 

1. PSU bør kunne hente frisk luft utenfra så den burde vært montert helt i toppen med viften opp og inntak i toppen av kabinettet. Optiske driver kunne vært senket for å gi plass.

 

2. Når kabinettet blir så høyt må alle PSU kabler være ekstremt lange.

 

3. SATA backplane var meget kjekt, men de kunne fint ha spandert på seg en 120mm exhaust vifte i HDD seksjonen. 80mm blir for stusselig og bråkete.

 

4. At diskene ikke er hotswap via front gjør hotswap funksjonen delvis fullstendig upraktisk. Stort minus.

 

5. Et så høyt kabinett som er høyere enn selv Coolermaster Stacker, må ha hjul og låsbare sådane!

 

 

 

Tanken er god med kabinettet har noen helt elementære store feil.

X2000 er litt høy ja, men er vel egentlig ikke ment å ha under et skrivebord. Designet forsøker å etterligne en høytaler for å passe bedre inn som HTPC i stuen. Så kan det jo diskuteres hvor godt de har fått til det, men jeg liker utseendet ihvertfall :)

 

Jeg vil ha kabinettet under skriveborder, og med X2000 ville jeg da hatt 1 cm klaring. Siden knapper og tilkoplinger ville det vært helt ubrukelig for meg. Men heldigvis vil jeg heller ha X500 :)

 

1) Regner med du snakker om X2000. Isåfall ser jeg ikke noe poeng, siden det så å si bare er PSU-en som produserer varme i den delen. Om den da trekker luft fra toppen eller fra front tror jeg ikke har noe å si, og inntak i toppen er vel uansett ikke spesiellt smart. Hull i toppen er generellt ikke så smart, uavhengig om det er inntak elle uttak.

 

2) Det er jo ikke lenger ned til hovedkortet enn i et helt vanlig kabinett. Kun diskene er litt langt unna, men man trenger kun en Molex per hot-swap plate, og jeg tror de fleste PSU-er har Molex-kabler som er lange nok til å rekke ned. Ingen av anmeldelsene har ihvertfall påpekt noe annet.

 

3) De skal visstnok gå så sakte at de ikke bråker, men jeg er ikke sikker på om de vil gi god nok kjøling. 120mm hadde selvfølgelig vært bedre, men da ville kabinettet vært enda høyere.

 

4) Hvor ofte bytter du disker egentlig? Poenget med hot-swap er jo at man skal kunne bytte disker mens Pc-en er på, ikke at det skal være lett tilgjengelig fra utsiden. Det er klart det ville vært et stort pluss for en eller to med sære behov, men for de fleste andre vil designet gå foran.

 

5) Hjul er selvfølgelig praktisk, men hvor ofte flytter du egentlig PC-en frem og tilbake? Jeg synes hjulene er en enorm turn-off på V-serien, men hadde de fått det til å se bra ut ville jeg vært helt for.

 

Jeg vil ikke si at kabinettet har elementære feil, og det gjør åpenbart heller ikke anmelderene. Men det er klart at det ikke er et kabinett som vil passe for absolutt alle, akkurat slik som alle andre kabinett.

Lenke til kommentar
X2000 er litt høy ja, men er vel egentlig ikke ment å ha under et skrivebord. Designet forsøker å etterligne en høytaler for å passe bedre inn som HTPC i stuen. Så kan det jo diskuteres hvor godt de har fått til det, men jeg liker utseendet ihvertfall :)

Utseende er pent men jeg synes ikke det ligner særlig på en stuehøyttaler. Slik sett kunne de gjort det dypere og fått plass til disker i front istedet for det ugunstige designet de har nå.

 

Jeg vil ha kabinettet under skriveborder, og med X2000 ville jeg da hatt 1 cm klaring. Siden knapper og tilkoplinger ville det vært helt ubrukelig for meg. Men heldigvis vil jeg heller ha X500 :)

Dette må garantert stå ved siden av skrivebordet eller at man har trådløst tilgang og stor skjerm og har det som et stuemøbel i nærheten av HDTVen. Hmm..

 

1) Regner med du snakker om X2000. Isåfall ser jeg ikke noe poeng, siden det så å si bare er PSU-en som produserer varme i den delen. Om den da trekker luft fra toppen eller fra front tror jeg ikke har noe å si, og inntak i toppen er vel uansett ikke spesiellt smart. Hull i toppen er generellt ikke så smart, uavhengig om det er inntak elle uttak.
Det kommer ann på hvor god lufting man får inn fra fronten i den seksjonen og hvor godt de isolerer varmen fra seksjonen under.

 

Nå pleier ikke jeg å vanne kabinettet mitt så åpning i toppen har fungert godt flere kabinetter jeg har hatt, noen har tom. hatt et en slags hevet lokksak på toppen for de som er redd for å miste ting nedi der.

 

Idf. kunne de snudd PSU'en på siden og latt den suge luft gjennom kabinettveggen på siden. Hvis man ikke kaster ting inn der?

 

2) Det er jo ikke lenger ned til hovedkortet enn i et helt vanlig kabinett. Kun diskene er litt langt unna, men man trenger kun en Molex per hot-swap plate, og jeg tror de fleste PSU-er har Molex-kabler som er lange nok til å rekke ned. Ingen av anmeldelsene har ihvertfall påpekt noe annet.

Forsåvidt korrekt, men såvidt jeg kunne se måtte man først et stykke frem før man kom ned i seksjonen under, og så tilbake igjen under. Men det kan være bildene lyver litt på avstanden man må strekke kabler

 

3) De skal visstnok gå så sakte at de ikke bråker, men jeg er ikke sikker på om de vil gi god nok kjøling. 120mm hadde selvfølgelig vært bedre, men da ville kabinettet vært enda høyere.

Jeg synes jeg så plass til 120mm? 3 disker i høyden med lufterom gir kanskje akkurat ikke plass til 120mm, hva var det i fronten? 80mm der også? Måtte det vært høyere eller hadde det gjort noe om man mistet et par mm i høyden verste fall.

 

4) Hvor ofte bytter du disker egentlig? Poenget med hot-swap er jo at man skal kunne bytte disker mens Pc-en er på, ikke at det skal være lett tilgjengelig fra utsiden. Det er klart det ville vært et stort pluss for en eller to med sære behov, men for de fleste andre vil designet gå foran.

Hvor ofte bytter man disker på servere? Man gjør det ikke hver dag, men det er forferdelig upraktisk om man skulle fjerne sidepanelet for å bytte disker og måtte åpne og utsette hele kabinettet for omverden bare for å hotswappe en disk.

 

Jeg er totalt uenig med deg, hot-swap diskbay er ikke ene og alene for å bytte disker i fart, men også for at det skal være enkelt å bytte. Derfor har så og si alle gulvstående serverkabinett hatt dette enkelt tilgjengelig fra fronten i alle år. Men de har kanskje designet alt feil?

 

5) Hjul er selvfølgelig praktisk, men hvor ofte flytter du egentlig PC-en frem og tilbake? Jeg synes hjulene er en enorm turn-off på V-serien, men hadde de fått det til å se bra ut ville jeg vært helt for.
Hvor ofte gjør du noe som helst med PCer og hjemmeservere egentlig, det virker som du kunne bygd inn hele greia i veggen så lite som du gjør noe. Trenger du et praktisk kabinett i det hele tatt, gjør du noe med den i det hele tatt, eller hvor ofte?

 

Jeg tar hjemmeserveren min frem for service ofte nok til at hjul er meeeeget praktisk og nesten uunværlig. Hadde bannet svartedauen på naboen om jeg måtte dra og slite i et stort tung kabinett.

 

Jeg vil ikke si at kabinettet har elementære feil, og det gjør åpenbart heller ikke anmelderene. Men det er klart at det ikke er et kabinett som vil passe for absolutt alle, akkurat slik som alle andre kabinett.
Jeg tror ikke anmelderne nødvendigvis er de mest erfarne i denne verden på området. Så jeg ser ikke alltid deres konklusoner som en fasit.

 

Jeg tror også den egentlig vil virke malplassert eller komme i konflikt med andre praktiske eller estetiske faktorer uansett hvor du forsøker å sette den i en stue. Det blir liksom hverken fugl eller fisk dette.

 

Førsteinntrykket er:

Kvalitet, elegant design, estetisk, kule løsninger... men ettersom man får sett nøyere på detaljene så går det over til.. "hva prøver det egentlig å være"?

 

Jeg er også spent på WAF siden det forsøker å være et stort stuemøbel.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Utseende er pent men jeg synes ikke det ligner særlig på en stuehøyttaler. Slik sett kunne de gjort det dypere og fått plass til disker i front istedet for det ugunstige designet de har nå.

Enig i at det ikke ligner en stuehøytaler, men formen gjør allikevel at den passer bedre sammen med høytalere enn et vanlig kabinett. Uansett synes jeg et dypere kabinett ville ha ødelagt designet. De har jo tross alt også et alternativ med X500.

 

Dette må garantert stå ved siden av skrivebordet eller at man har trådløst tilgang og stor skjerm og har det som et stuemøbel i nærheten av HDTVen. Hmm..

Sistnevnte er også det de har tenkt.

 

Det kommer ann på hvor god lufting man får inn fra fronten i den seksjonen og hvor godt de isolerer varmen fra seksjonen under.

 

Nå pleier ikke jeg å vanne kabinettet mitt så åpning i toppen har fungert godt flere kabinetter jeg har hatt, noen har tom. hatt et en slags hevet lokksak på toppen for de som er redd for å miste ting nedi der.

 

Idf. kunne de snudd PSU'en på siden og latt den suge luft gjennom kabinettveggen på siden. Hvis man ikke kaster ting inn der?

Det ser ikke ut til å være noe problem å få inn luft fra front. Og det er også inntak bak. Jeg ser ikke at det skal være noe problem å kjøle en PSU, som vanligvis tar den varmeste luften i en PC uansett.

 

Skal man ha inntak i toppen med lokk, må det vende fremover og vil totalt rasere designet. Men også bakovervendt innsug og sidevendt innsug ville ha rasert det.

 

Det kan jo også hende at de faktisk har testet ut denne løsningen og funnet at den faktisk fungerer ganske bra.

 

Forsåvidt korrekt, men såvidt jeg kunne se måtte man først et stykke frem før man kom ned i seksjonen under, og så tilbake igjen under. Men det kan være bildene lyver litt på avstanden man må strekke kabler

Anmeldere har jo montert systemer med dette kabinettet, og jeg regner med at de villa ha sagt ifra hvis det dukket opp noen problemer. Men uansett kan det jo være noen strømforsyninger som ikke har lange nok kabler, og det er jo helt klart noe man burde være obs på.

 

Jeg synes jeg så plass til 120mm? 3 disker i høyden med lufterom gir kanskje akkurat ikke plass til 120mm, hva var det i fronten? 80mm der også? Måtte det vært høyere eller hadde det gjort noe om man mistet et par mm i høyden verste fall.

Ser ikke slik ut. 92mm kunne vel ha passet, men da ville man nok ikke hatt plass til to. Det er 140mm i front, som går litt opp i seksjonen over. Jeg tror dette skal holde fint hvis man ikke har veldig varme disker.

 

Det er en fyr på et forum et sted som har brukt dette kabinettet til å bygge et sykt dual quad-core system med skulltrail, og jeg tror også han hadde seks Velociraptor-disker. Han har ikke klaget så vidt jeg har sett. Men så er heller ikke Velociraptor så voldsomt varm.

 

Hvor ofte bytter man disker på servere? Man gjør det ikke hver dag, men det er forferdelig upraktisk om man skulle fjerne sidepanelet for å bytte disker og måtte åpne og utsette hele kabinettet for omverden bare for å hotswappe en disk.

 

Jeg er totalt uenig med deg, hot-swap diskbay er ikke ene og alene for å bytte disker i fart, men også for at det skal være enkelt å bytte. Derfor har så og si alle gulvstående serverkabinett hatt dette enkelt tilgjengelig fra fronten i alle år. Men de har kanskje designet alt feil?

Det er ikke et serverkabinett, selv om en HTPC kanskje ikke er så alt for langt unna. Og jeg ser ikke noe problem om man må inn i kabinettet to ganger i året for å bytte disk.

 

Slike serverkabinetter som du tenker på har som regel ikke så veldig fokus på design, men allikevel har de fleste rackmonterte kabinetter et deksel foran. Hvis man ikke bryr seg om design og det ikke er noe annet i veien for å ha diskene lett tilgjengelige i fronten så gjør man selvfølgelig det. Men så er altså Lian Li nærmest synonymt med design.

 

Det er også en viss forskjell i behovet for å bytte ut disker i en server som er hardt belastet hele døgnet, og en hjemme-"server" som har liten belastning to-tre timer i døgnet.

 

Hvor ofte gjør du noe som helst med PCer og hjemmeservere egentlig, det virker som du kunne bygd inn hele greia i veggen så lite som du gjør noe. Trenger du et praktisk kabinett i det hele tatt, gjør du noe med den i det hele tatt, eller hvor ofte?

 

Jeg tar hjemmeserveren min frem for service ofte nok til at hjul er meeeeget praktisk og nesten uunværlig. Hadde bannet svartedauen på naboen om jeg måtte dra og slite i et stort tung kabinett.

Jeg har en hjemmeserver som jeg kanskje har vært inne i hele tre ganger på ett år. Om den hadde vært bygd inn i veggen, og jeg måtte skru ut fire skruer for å komme til, hadde ikke det plaget meg det minste.

 

Jeg klarer ikke helt å innbille meg hva du driver med av service hele tiden, men trenger du egentlig et designkabinett til en server som du kan gjemme vekk hvor som helst?

 

Jeg tror ikke anmelderne nødvendigvis er de mest erfarne i denne verden på området. Så jeg ser ikke alltid deres konklusoner som en fasit.

De har nok håndtert flere kabinetter enn de fleste, og får som regel feedback fra leserne. Det er klart at de kan overse ting de og, men at fire anmeldere (blant dem bit-tech) skal klare å overse såpass mange elementære feil, ser jeg som høyst så usannsynlig.

 

Jeg tror også den egentlig vil virke malplassert eller komme i konflikt med andre praktiske eller estetiske faktorer uansett hvor du forsøker å sette den i en stue. Det blir liksom hverken fugl eller fisk dette.

Kanskje, men smak er subjektivt og det er store forskjeller i stuene til folk. Alt jeg vet er at den vil se påerfekt ut under mitt skrivebord :)

 

Førsteinntrykket er:

Kvalitet, elegant design, estetisk, kule løsninger... men ettersom man får sett nøyere på detaljene så går det over til.. "hva prøver det egentlig å være"?

 

Jeg er også spent på WAF siden det forsøker å være et stort stuemøbel.

Joda, jeg ser så absolutt identitetsproblemene, og det virker som litt tvungen markedsføring. Allikevel vil den fungere godt både som spill-PC og HTPC, selv om den ikke passer som hånd i hanske til noen av rollene.

Lenke til kommentar

Hehe nå har du klart å diskutere meg enig med deg Phear og jeg må si jeg liker kabinettet et par hakk ekstra nå.

 

Eneste jeg ikke liker 100% er at man må avdekke hele innmaten for å jobbe med hotswap diskene, men dette er også et designvalg, man ønsker her å skjule mest mulig. Det er bare så herlig med et skikkelig backplane men argh så må man opp med sidedekselet hehe.

 

Jeg jobber ikke med min hjemmeserver hele tiden, men gjennomsnittlig gjør jeg en optimalisering, oppgradering av en eller annen komponent ca. en gang hvert tertial. Selv har jeg valgt et kompromiss med Coolermaster stacker mellom ok nok design og ikke helt horribelt, men praktisk nok til at det er lett å jobbe med.

 

Jeg er noen hakk mer begeistret for dette nå, selv om jeg ikke er helt solgt :)

 

EDIT

De skal dog ha et pluss for at de har backpanel til de sidemonterte diskene for det er et irritasjonsmoment å ikke ha nok vinklede SATA kabler eller at de er for lange i kontakten, når du skal montere disker sideveis i kabinetter som ikke har tatt dette hensynet.

 

Samt ennå et stort pluss bare for at de har tatt seg bryet med et SAATA backpanel, jeg håper flere følger etter på akkurat det. Ikke minst fordi disse kontaktene er skjøre og jeg klarte for første gang å få brist i vinkelen i en DVD brenners strømkontakt nå denne uken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hehe nå har du klart å diskutere meg enig med deg Phear og jeg må si jeg liker kabinettet et par hakk ekstra nå.

Ikke verst :) Det er ytterst sjelden at jeg klarer å overbevise noen om å være enig med meg, men jeg må så absolutt si at det er en hyggelig avveksling :)

 

Eneste jeg ikke liker 100% er at man må avdekke hele innmaten for å jobbe med hotswap diskene, men dette er også et designvalg, man ønsker her å skjule mest mulig. Det er bare så herlig med et skikkelig backplane men argh så må man opp med sidedekselet hehe.

Jeg forstår godt frustrasjonen. P182 hadde vært et perfekt kabinett for meg, hadde den ikke sett ut som en dass. Men med Lian Li design ville den ha kostet det dobbelte, og siden design er subjektivt er det ikke sikkert at jeg hadde likt den allikevel. Jeg misliker faktisk designet på de fleste Lian Li kabinetter også.

 

Jeg jobber ikke med min hjemmeserver hele tiden, men gjennomsnittlig gjør jeg en optimalisering, oppgradering av en eller annen komponent ca. en gang hvert tertial. Selv har jeg valgt et kompromiss med Coolermaster stacker mellom ok nok design og ikke helt horribelt, men praktisk nok til at det er lett å jobbe med.

Selv har jeg PC-A16B, og er strålende fornøyd med den. Den er ikke så ulik en stacker i filosofi, men ser jo langt bedre ut etter min mening :) Den tikker og går av seg selv, og trenger ikke service annet enn en ny disk ved behov. Jeg har vært inne i den og støvsuget et par ganger, men har nå tettet igjen grillen i front så jeg ikke behøver det så ofte.

 

EDIT

De skal dog ha et pluss for at de har backpanel til de sidemonterte diskene for det er et irritasjonsmoment å ikke ha nok vinklede SATA kabler eller at de er for lange i kontakten, når du skal montere disker sideveis i kabinetter som ikke har tatt dette hensynet.

 

Samt ennå et stort pluss bare for at de har tatt seg bryet med et SAATA backpanel, jeg håper flere følger etter på akkurat det. Ikke minst fordi disse kontaktene er skjøre og jeg klarte for første gang å få brist i vinkelen i en DVD brenners strømkontakt nå denne uken.

Det følger faktisk med seks ekstra lange og vinklede SATA-kabler. Skal ikke ha noen påroblemer da tror jeg :)

Lenke til kommentar
Hmm ja.. det blir jo aldri et kjøp for å si det slik. 2500,- kunne man vært sinnsyk nok til å slå til på.

 

Mao. her er det rikingene med mottoet "penger har ingen betydning" som får slå til.

 

Det er nok riktig at de med mottoet "penger har ingen betydning" som slår til med ett slikt kabinett, tipper PC-X500 havner mellom 2500 og 3000kr hvis man skal se hvordan PC-80 Armorsuit havnet i pris? Er glad det havnet såpass høyt opp for da gidder jeg ikke å kjøpe det, for nå har jeg brukt nesten 3400kr den siste uka på kaninett/strømforsyning og div kabler. :ermm:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Hårreisende. Jeg håper det var noen som fikk slag foran tastaturet når de tastet inn denne. Og hvorfor kommer X2000 før X500? Betyr det at vi ikke får X500 til Norge?

 

Jeg sendte et spørsmål til Netshop om denne serien for noen uker siden, men har enda ikke fått svar.

 

Jeg ser at for eksempel newegg har den til 370$, så man burde vel klare å få den shippet til Norge via en postboks i USA, og fortsatt spare noen hundrelapper. Og med X2000 burde man vel klare å spare nærmere en tusenlapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...