Gå til innhold

Retrotest: Ericsson T68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akk, jeg husker jeg var fornøyd med min superavanserte C55, som kunne bruke wave-filer som ringetone, også kom en kamerat med T68. Fargeskjerm på mobil, den gangen hadde det samme virkningsgrad som om den halvnye Nokiaen min kunne oppheve tyngdekraften. :wee:

Lenke til kommentar

Det har kanskje ikke noe med dette å gjøre, men den nye oppdateringen til k850 har gjort mobilen bedre. den har fått bedre ytelse og masse nye funskjoner.

 

Det har kanskje ikke noe med dette å gjøre, men den nye oppdateringen til k850 har gjort mobilen bedre. den har fått bedre ytelse og masse nye funskjoner.

Lenke til kommentar

1. - Det var riktignok en skrivefeil, det var 3310 som var testet, ikke 3110. Men det kunne jo godt vært 3110, det var jo forgjengeren, som blant annet jeg hadde. I mellom var jo også 3210.

 

2. - Robbansvenske,

Hade den haft dagens funktioner och bedre skjerm och litt tynner så hade jag køpt den.
- Hadde det altså bare vært en helt annen telefon... :p

 

3. - Dragonlord, du er virkelig en tålmodig mann. Riktignok er ikke windows mobile det raskeste styresystemet i skuffen, men i forhold til en god gammel (sony) ericsson, er det jo motorvei i midtbyen. Du må jo virkelig storkose deg med diamond :) Og grattis med en ny og lekker telefon.

 

4. - Fra drammen, du vet jo tydeligvis selv at det er utrolig off topic, så hvorfor sier du det da to ganger?

Lenke til kommentar
Dere testet vel ikke Noka 3110 som dere sier i første setning? Den har jeg faktisk aldri hørt om.

 

Hadde den første versjonen jeg av Nokia 3110. En revolusjon fra 2110.

 

T68i var produsert med Sonyericsson merke på om jeg ikke hukser helt feil. En oppgradert utgave av T68.

Lenke til kommentar

Hadde en T68i selv en stund mens bruttern hadde T68'en. Yes/No-knappene på vår T68 er minst like slit som på amobil's eksemplar :!: muligens det var et sted om ble fort slitt ned...

 

På vår T68 som fattern fant i en søppeldunk da han jobbet på Sony Ericsson i Asker, står det "Prototype" på en liten lapp under batteriet. Eller er det på alle T68? Noen som sjekker sin?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747
Vi har testet det som var mobilen over alle mobiler i 2001.

 

 

 

Les mer

 

Er litt dårlig gjort av dere å sette GPS og WiFi som et KRAV på nye mobiler. Er ikke noe man absolutt MÅ ha i en telefon :p

 

En av de virkelige koselige mobilene. Jeg savner den :(

 

Om de bare kunne begynne å lage KOSELIGE telefoner igjen .. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...