Gå til innhold

OCZ går nye veier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Kunne de ikke like godt kalt den musa for Dominatocz ellerno sånt, litt for likt Corsairs Dominator merkenavn synes jeg.

 

Det var nå en ting, noe annet er at musa i seg selv var veeeldig lik Logitech G5 i formen. Litt oppfinsomhet kunne de vel ha lagt i designet sånn at den iallefall skilte seg litt ut.

Lenke til kommentar
Kunne de ikke like godt kalt den musa for Dominatocz ellerno sånt, litt for likt Corsairs Dominator merkenavn synes jeg.

 

Det var nå en ting, noe annet er at musa i seg selv var veeeldig lik Logitech G5 i formen. Litt oppfinsomhet kunne de vel ha lagt i designet sånn at den iallefall skilte seg litt ut.

Din dust :tease: Grunnen til at den ligner G5 er at den har formen til en hånd......

Lenke til kommentar

OCZ satsa en del for tida, kasta mykje rart ut i butikkane. Det øverste tastaturet virka greit til speling, mens det underste kan passe bra til laptoppen. Når det gjelder musa e min Razer Lachesis fortsatt kongen, i alle fall etter mi meining. (mi meining, trenge ikkje å svare "Er du gal? Logitech eier!" eller noke :p Som razer sjøl seier: "There's no turning back, you're one of us now!")

 

Ser fram til testa av dette. E i alle fall fornøgd med psuane deiras så langt :thumbup:

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at nederste tastatur såg stilligt ut.

 

Forøvrig er så musen sitt navn nesten en god nok grunn til å kjøpe det. :wee: Men bare nesten, tror nok ikke den er bedre enn Microsoft's Explorer Mouse, eller Logitech's toppmodeller.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...