Gå til innhold

Telenor med nypresset Djuice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var dette så forbannet billig da? Selv har jeg Telenor FriHet Student og FriFamilie med følgende priser:

 

Månedspris: 0

Minuttpris (alle): 0,49

SMS: 0,49

MMS: 1,99

Startpris: 0,89

 

60 minutter/mnd inkludert. Om jeg vil ha subsidiert telefon kan jeg betale en månedspris i tillegg. Ikke det billigste i verden, men er avhengig av Telenordekning der jeg bor. Forstår ikke hvordan Telenor kan mene at Djuice Complete er så "komplett" i forhold til sine egne abonnement engang jeg..

Lenke til kommentar

Haha, jeg og alle som sitter her fikk skikkelig latterkrampe! Jeg ler sånn at tårene begynte å renne.

 

"Nye Djuice Complete skal ta innersvingen på Netcom og Tele2"

Årets verste fra TeleHor?

 

Her bruker vi hodet alle mann, og har kutta ut pule-i-rumpa prisen til TeleHor og Netcom

 

Har det mye bedre med 0 kr for ONECALL og MTU :thumbup:

Lenke til kommentar

Poenget med dette abonnementet er at det skal selges med 12mnd binding sammen med en telefon som da får sterkt redusert pris. Slik som veldig mange av Telenors, Netcoms og Tele2s abonnementer er. De koster så og så mye i mnd, og du får så og så mye billigere telefon om du binder deg til dem, det er sånn de ALLER fleste kjøper telefon og dermed abonnement.

 

Det er ikke meningen at noen skal kaste seg over telefonen (eller over nettleseren) og bestille dette fra Telenor.

Endret av Spiffy
Lenke til kommentar

Det er vel sms som er i fokus her, og 39 øre pr. SMS er vel ikke

helt ille?

Det som er ille her er de 6000 "gratis" SMS'ene Telenor kommer

til å reklamere med. Ikke mange ungdommene som gidder å lese

at det med liten skrift står at de må være sendt i løået av to måneder.

Lenke til kommentar

Til alle som er så ekstremt negative til at Telenor tar så mye som de gjør for dette:

 

Se for deg at du er sjef i Telenor. Du har landets desidert største og mest utbygde nett, du sitter på et kundeantall på over 2'000'000 mennesker. Disse er svært trofaste.

 

Ser du for deg at du plutselig får lysti til å gi bort penger? NEI for svarte helvete! Prøv å forstå at business er business. Dette er da ikke personlig. Dersom OneCall hadde samme kundemasse (osv) hadde de gjort det samme. Skal man tjene penger må man ta betalt. Nå prøver jeg ikke på noen måte å forsvare Telenor, men heller pakke inn i de tommme skallene deres at det finnes flere sider av en sak. Tipper alle som skrev noe her før meg gikk på 99% av aprilspøkene i år og ble skikkelig stolte da dere skjønte at det var spøk da det sto i avisene at U.S.A var konkurs og måtte legges ned, så alle amerikanere skulle flyttes til Zimbabwe. Hva med at norge tilbyr bedrifter å ta betalt som de vil, så måtte det være opp til kunden hvorvidt de vil kjøpe det eller ei. Bruk nøtta for helvete!

 

Lykke til videre =)

Lenke til kommentar
Er det vel optimistisk å håpe på at Telenor eller noen av de andre større operatørene, lanserer et abonnement for oss som er opptatt av lave datatrafikkpriser?

Det kommer til å skje noe der snart, men allerede nå har jo Telenor og Netcom ganske greie løsninger for de som bruker det mest etter jobb/skole og i helgene.

Lenke til kommentar
Hadde likt noe slik jeg:

 

Månedspris: 59,-

Minuttpris (alle): 0,59

SMS: 0,29

MMS: 1,59

Startpris: 0,59

 

Pluss 50 gratis sms i mnd og 10 gratis MMS, og 15 gratis ringeminutter:) hehe

(Ja, jeg liker "59" hehe:P)

 

Synes ikke jeg er så værst langt unna selv.

Månedspris: 29,-

Minuttpris: 0,69

SMS: 0,39

MMS: 1,99

Startpris: 0,69 (tror jeg)

 

50 gratis SMS, og ingen minstefakturering. Kan ikke skjønne annet enn at det er det soleklart billigste abonnementet når jeg ikke bruker telefonen så mye.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...