Gå til innhold

Codemasters får Formel 1-lisens (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Flott! Har lenge hatt lyst på et Formel 1 spill. Rå motor bruker de også, så jeg gleder meg til å se hvordan spillet vil se ut. Også hvordan fysikken er. Regner med den er på topp slik som i Race Driver og Dirt.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

dette blir spennende ja..

 

det er berre SÅ mange ting eg er veldig usikker på om codemasters vil klare å spikre..

 

men det virker som dei går skikkelig inn for dette her, 350 stykk som er i gang med utviklinga..

 

synd att det blir enda eit år til neste spill..men det blir kansje verdt ventetiden.:)

Lenke til kommentar
Men jeg tror mer på Codemasters som kan gjøre enda bedre jobb. De er jo kjent med bilspill.

Det hjelper vel ikke at de er "kjent" med bilspill når de skal kjøre ut F1-spillet på EGO-motoren som de brukte i DIRT og GRID, begge spillene suger jo så til de grader lut kjøremessig at det nesten er skremmende. For å si det enkelt, når det kommer til racingspill så er Codemasters det nye EA. Søppel fra start til mål, samt hvert eneste treningspass og kvalifisering.

Lenke til kommentar
Er det ikke temmelig idiotisk at en utvikler skal ha eneretten til å gi ut formel 1-spill? Hadde ikke det vært bedre hvis det var flere utviklere som kunne kappes om å lage det beste spillet, slik det er i omtrent alle andre sjangre?

 

Formel 1 - spill er ikke en egen sjanger ... Akkurat som FIFA. EA har rettighetene, så det kommeri kke haugevis med FIFA-spill. Det betyr allikevel ikke at det ikke er lov for andre å lage et fotballspill

Lenke til kommentar
Er det ikke temmelig idiotisk at en utvikler skal ha eneretten til å gi ut formel 1-spill? Hadde ikke det vært bedre hvis det var flere utviklere som kunne kappes om å lage det beste spillet, slik det er i omtrent alle andre sjangre?

 

Formel 1 - spill er ikke en egen sjanger ... Akkurat som FIFA. EA har rettighetene, så det kommeri kke haugevis med FIFA-spill. Det betyr allikevel ikke at det ikke er lov for andre å lage et fotballspill

Morsomt med fiktive biler, team, baner og kjørere i et F1-spill.. Jeg håper de ikke ødelegger realismen slik Codemasters alltid gjør, men vi får se, blir spennede å følge med på denne tittelen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

LiveForSpeed har en Sauber F1 (2005), betviler sterkt at Codemasters presenterer noe som er i nærheten av realismen LFS gir.

 

"Arcade F1" er ikke min greie, jeg er av typen som heller vil sitte 100 timer før jeg får en noenlunde grei runde fordi fysikken simulerer virkeligheten. Formel 1 er jæ.... vanskelig å kjøre, ihvertfall fra og med i år hvor TC ikke lenger er lov.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...