Gå til innhold

Trackmania United Forever får distributør (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har du stor forbokstav her? "Trackmania-fans"

Når et navn settes sammen med et substantiv, er det ikke et egennavn lenger. Da må du skrive "trackmania-fans" eller "trackmaniafans".

Men det sier jeg at du må skrive, bare fordi det er i videre tråd med retningslinjene Hardware.no har satt for merkenavn.

Normalt følger ikke merkenavn skriveregler, og det rette i mine øyner skal da være "TrackMania-fans". Men ettersom du følger en annen list, må du skrive "trackmania-fans".

 

Ellers en fin artikkel.

Endret av atomtissetasen
Lenke til kommentar
Hvorfor har du stor forbokstav her? "Trackmania-fans"

Når et navn settes sammen med et substantiv, er det ikke et egennavn lenger. Da må du skrive "trackmania-fans" eller "trackmaniafans".

Men det sier jeg at du må skrive, bare fordi det er i videre tråd med retningslinjene Hardware.no har satt for merkenavn.

Normalt følger ikke merkenavn skriveregler, og det rette i mine øyner skal da være "TrackMania-fans". Men ettersom du følger en annen list, må du skrive "trackmania-fans".

 

Ellers en fin artikkel.

Jeg skjønner at du er furten over policy-endringen til hw.no når det gjelder navn, men det får da være måte på. Hvis du virkelig bryr deg så mye om skrivefeil så sender du en epost til skribent om dette og lar være å forsøple forumet med offtopic-snakk

 

Når det gjelder saken, så tror jeg det å få trackmania united forever ut i butikkene er med på å gjøre enda flere oppmerksomme på dette herlige spillet. Steam er velegnet ja, men for å være ærlig syntes jeg steam-pakka er så treg at det halve kunne vært nok.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...