Gå til innhold

Two Worlds får etterfølger (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser fram til det her. Two Worlds er eit bra spel, som eg hadde mykje moro med, etter at eg kom over det litt svake førsteinntrykket. Det er ikkje på høgde med Gothic-serien, men det var ein svært lovande start for Reality Pump. Det blir spennande å sjå kva dei kan få til med meir erfaring. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
Originalen kjøres ikke lett i det hele tatt... Sliter veldig med å få det til å virke smooth på min hardware.

 

Merkelig, går knirkefritt på min maskin (7900 GT, 4200+ AMD x2, 2 GB PC6400 RAM). Må vare noe driverproblemer e.l?

 

Ser uansett frem til mer av Two Worlds. Kjøpte det for $10 på Steam da det var tilbud, har ikke angret et sekund på det.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

En ting jeg håper på er å se att fraksjonene slåss mot hverandre. Dette var noe vi alldri så i orginalen med mindre vi lokka en fiende inn i basen. Og det var veldi rart å se på, bare hoppa rundt hverandre og bomma på over halvparten av slaga. Jeg litke spillet men var en del ting jeg irriterte meg over var att vi aldri fikk se hendelsene vi hørte om, f.eks. slagene mellom Skelden House og Karga klanen. Også ble jo spillet latterlig lett med tida... kunne jo slakte ned horder med orker uten å tenke meg om.. Ble rett og slett kjedelig når jeg kunne slakta alt, siste"bossen" var liksom en vits. Slo jo ned han Gandohar med ett par slag.

 

Sånnt bør fixes på ;) Positivt att man kan aktivt forsvare med skjoldet i den nye!

 

har en del forventninger men trur nok ikke alle infris da =)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...