Gå til innhold

CD key på spill kjøpt via steam*LØST*


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte cod 4 via steam i dag. Lastet ned og skulle starte det.

Men jeg har vel ikke fått noen cd key når jeg lastet ned via steam?

Jeg finner ingen key, og når jeg prøver å starte cod4 mp, så spør den etter key.

 

Brukte en gammel steam konto jeg hadde.

 

Har jeg svidd av 40 dollar og får ikke spilt multiplayer?

 

:cry:

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer fremdeles ikke hos meg.

 

noen som aner hva som kan være galt? Eller hvor jeg skal begynne.

Når jeg starter MP så popper punkbuster melding opp. Jeg går da inn og enabler den.

Deretter får jeg melding om key. Kan det være en key fra den gang jeg regga steam kontoen

som jeg må legge inn. Regga med HL2 pakken en gang i tida, det fulgte med et skjermkort jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

ja, var 69.95$ my bad

 

Har installert pb en gang til, oppdatert og får melding om at det er oppdatert.

Starter cod4 mp. og får meldingen:

 

"Error, key code is not valid, please enter your key code in the multiplayer\options\enter key code, and then try connecting to the server again"

 

Hvilken key code? Har ikke fått noe key codes jeg, har transaksjons nummeret på paypal, og har sjekket spam mail. Ingenting fra steam

 

merkelig greier dette

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar
Nop, det funket heller ikke, men takk for svar.

 

Har fått det til nå. Cd key lå i registry.

 

:new_woot:

 

Hvor i registeret fant du keyen? Jeg har samme forbanna problemet.

 

Edit:

Fant det nå. Ligger i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Activision\Call of Duty 4. Virker som om feilen er at keyen er oppgitt som xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx i registeret, mens den egentlig skal være i formatet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx i registerstrengen. Ganske latterlig.

Endret av bjeil
Lenke til kommentar
Fant den i den strengen du nevner. En egen key som heter key. Måtte søke en del ganger før jeg fant den. Er på jobb, så jeg får ikke sjekket eksakt streng

 

Synes egentlig det er ganske rart at du må inn i registeret for å finne cd-keyen. Den burde du få som mail, eller noe sånt. Enda merkeligere er det at de ikke har greid å legge inn keyen skikkelig, slik at kunden må stresse rundt for å fikse det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...