Gå til innhold

Problemer med Telenor sitt nettverk(mobil).


Anbefalte innlegg

Heisann! Nå har det seg slik at jeg ikke har kunnet bruke mobilen min hele denne helgen. mobilen har vært uten nettverk helt siden fredagen, og jeg trenger å få brukt telefon øyeblikkelig.

 

Er det noen som vet noe om nettverket til Telenor? Finner ikke noe ved å google.

 

PS: Har også en annen i huset med Telenor som har samme problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden i dag tidlig har jeg vært i Bergen sentrum, en tur innom Åsane og Laksevåg og nå er jeg hjemme i Fana. Har ikke opplevd noen problemer med dekningen, pratet en god del i telefonen mens jeg kjørte. Hørtes merkelig ut, men kan jo hende det er noe galt med en eller flere bastestasjoner i området. Utenom telefonen din og den andre du nevnte, vet du om noen andre har dekning rundt deg?

Lenke til kommentar

Nei, jeg kjenner ikke så mange med Telenor akkurat. Fant nummeret til kundeservice og ringte dem(en stund siden nå, da, selvfølgelig) og de sa selv de hadde et problem i området. Spiller ingen rolle nå, da. Skulle bruke mobilen til å ringe NGT Express Kundeservice(13kr/m og jobben betaler).

 

PS: Bu på uværet.

Lenke til kommentar

Telenor har vært ordentlig ute å kjøre de siste ukene når det gjelder wap, kortnummer etc pga. brannmurproblem. Her er siste melding fra dem :

 

Start Hendelse: 20.01.2008 13:00

Berørte Tjenester: Backup, Businessweb, Content Provider Access, CPA WAP, Djuice musikk, DMS, Entry, FTP foran, Kunde-Web, MDA, MMS, MMS Aksess IP, MMS Aksess NC, MMS Aksess VPN, Mobil Pakkedata (DK), Mobil Pakkedata (N ...

--------------------------------------------------

Kundeinfo, Status Pr 20.01.2008 13:00:

Det er problemer med treg trafikkavvikling gjennom brannmur T1. Dette medfører sen respons eller utilgjengelighet på tjenestene som går gjennom T1.

 

Dette kommuniserer de selvsagt ikke ut til sluttbruker.....

Lenke til kommentar
Telenor har vært ordentlig ute å kjøre de siste ukene når det gjelder wap, kortnummer etc pga. brannmurproblem. Her er siste melding fra dem :

 

Start Hendelse: 20.01.2008 13:00

Berørte Tjenester: Backup, Businessweb, Content Provider Access, CPA WAP, Djuice musikk, DMS, Entry, FTP foran, Kunde-Web, MDA, MMS, MMS Aksess IP, MMS Aksess NC, MMS Aksess VPN, Mobil Pakkedata (DK), Mobil Pakkedata (N ...

--------------------------------------------------

Kundeinfo, Status Pr 20.01.2008 13:00:

Det er problemer med treg trafikkavvikling gjennom brannmur T1. Dette medfører sen respons eller utilgjengelighet på tjenestene som går gjennom T1.

 

Dette kommuniserer de selvsagt ikke ut til sluttbruker.....

Og du har vel strengt tatt ikke lov til å publisere intern kommunikasjon på et offentlig forum heller ... eller?

Lenke til kommentar
Telenor har vært ordentlig ute å kjøre de siste ukene når det gjelder wap, kortnummer etc pga. brannmurproblem. Her er siste melding fra dem :

 

Start Hendelse: 20.01.2008 13:00

Berørte Tjenester: Backup, Businessweb, Content Provider Access, CPA WAP, Djuice musikk, DMS, Entry, FTP foran, Kunde-Web, MDA, MMS, MMS Aksess IP, MMS Aksess NC, MMS Aksess VPN, Mobil Pakkedata (DK), Mobil Pakkedata (N ...

--------------------------------------------------

Kundeinfo, Status Pr 20.01.2008 13:00:

Det er problemer med treg trafikkavvikling gjennom brannmur T1. Dette medfører sen respons eller utilgjengelighet på tjenestene som går gjennom T1.

 

Dette kommuniserer de selvsagt ikke ut til sluttbruker.....

Og du har vel strengt tatt ikke lov til å publisere intern kommunikasjon på et offentlig forum heller ... eller?

 

men er det greit for deg at telenot tibakeholder informasjon som rammen kunder og gjør de frustrerte over at ting ikke virker ?

Lenke til kommentar
Telenor har vært ordentlig ute å kjøre de siste ukene når det gjelder wap, kortnummer etc pga. brannmurproblem. Her er siste melding fra dem :

 

Start Hendelse: 20.01.2008 13:00

Berørte Tjenester: Backup, Businessweb, Content Provider Access, CPA WAP, Djuice musikk, DMS, Entry, FTP foran, Kunde-Web, MDA, MMS, MMS Aksess IP, MMS Aksess NC, MMS Aksess VPN, Mobil Pakkedata (DK), Mobil Pakkedata (N ...

--------------------------------------------------

Kundeinfo, Status Pr 20.01.2008 13:00:

Det er problemer med treg trafikkavvikling gjennom brannmur T1. Dette medfører sen respons eller utilgjengelighet på tjenestene som går gjennom T1.

 

Dette kommuniserer de selvsagt ikke ut til sluttbruker.....

 

Takk for den informasjonen der. Dama ringte inn i går for å spørre om hvorfor det var problemer med mms mottak/ sending. Fikk da tilbake det standardsvaret om at det ikke var noe feil hos dem.

Lenke til kommentar

Det som jeg synes er gale er vel at vi bli satt i mørket mtp at de ikke vil tilstå problemene. Jeg fikk ihvertfall et svar, dog ikke helt utfyllende, men jeg klarer meg.

 

Angående nettet deres må jeg le for tiden. Ingen har forbindelse idet hele tatt her i området hvor jeg bor. Ikke madamen, megselv, eller min far. Mobilen min med NetCom funker helt fint, men den er da ikke brukenes for tiden. :p

Lenke til kommentar

Jeg har telenor på bedriftsmobilen min, og hadde ikke fått wap eller noe som helst form for surfing til å virke. Tilslutt tok jeg å lastet ned nye mms-profiler og internett-profiler og plutselig virket det!

 

Har sikkert noe å gjøre med oppdateringen av simkortene de ga beskjed om her en dag.

Lenke til kommentar

Derfor telefonen min ikke har fungert siden helgen.

Og hva er så vanskelig med å si ifra til kundene sine?

Jeg har ikke hatt anledning til å ringe telenor siden helgen, og har regnet med at det er noe som skulle fikse seg selv etter kort tid, men neida.

 

Der mistet de meg som kunde, og nytt abonnemang er bestilt :)

Lenke til kommentar

er så glad for evnen folk har til og klage ræva av seg når noe er galt mens når alt fungerer er det ikke en kjeft som legger merke til det....

 

har prøvd MANGE mobilselskap gjennom tidene og jeg må si at ingen kan måle seg med telenor, sure jeg har hatt poblemer med telenor også og men opprettingstid, kundeservice og oppfølging har telenor KLART vært best på... ingen er feilfrie.... PUNKTUM!

Lenke til kommentar
er så glad for evnen folk har til og klage ræva av seg når noe er galt mens når alt fungerer er det ikke en kjeft som legger merke til det....

 

har prøvd MANGE mobilselskap gjennom tidene og jeg må si at ingen kan måle seg med telenor, sure jeg har hatt poblemer med telenor også og men opprettingstid, kundeservice og oppfølging har telenor KLART vært best på... ingen er feilfrie.... PUNKTUM!

Tror du er en liten Telenor-spion jeg. Eller hjernevasket? Ingen som har prøvd alle operatørene kommer frem til den konklusjonen. Med mindre du har vært veldig uheldig hos alle andre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...