Gå til innhold

Uwe Boll trapper ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, såvidt jeg har lest meg til så heter hovedkarakteren rett og slett "Farmer" (i tråd med spillet det er basert på!) og vennen er vel "Skeletor". Nesten like bra som "Postal Dude" i Postal.

 

Men som flere sier, det er merkelig at noen gir penger til "prosjektene" hans. Det må vel være, som noen nevner, et statsdrevet system som ir bonus til regissører hvis de nevner hjemlandet. Idiotisk.

Lenke til kommentar
Er det ikke staten som gir penger til kultur ? Og han får bare lov å lage filmene hvis det er et eller annet om hjemlandet i filmen.

 

Ja, det var kanskje sånn. Trodde det var slik at et firma finansierte filmene hans, og hvis filmen fylte noen av kriteriene til staten så ville de betale så og så mye. Min hukomelse er ikke så veldig bra men ^^

Lenke til kommentar

det er godt å høre at han trapper ned på "stor" filmene sine. det er jo kanskje litt kjipt for han selv at så få liker filmene og så mange klager hele tida, men det er jo en grunn til det.

 

så kanskje vi kan se framover til andre produsenter på filmer vi egentlig vil se, bare ikke når uve boll lager de :)

Lenke til kommentar
"Maybe you know it but it's not so easy to finance movies in total. And the reason I am able to do these kind of movies is I have a tax shelter fund in Germany, and if you invest in a movie in Germany you get basically fifty percent back from the Government."

 

Fant på Wikipedia :) forklarer kanskje hvorfor han fortsatt kan lage filmer :p

Lenke til kommentar

Ja det var faen ikke ett sekund for tidlig heller. Han skulle lagt opp for lengesiden med " STOR " tittlene sine. Noen som har sett BloodRayne filmene ? De er jo aldeles latterlige og har ingenting med spillet og gjøre. Man skulle tro mannen filmatiserte stiler som ble skrevet av tredje klassinger og ikke annerkjente spill.

 

Det finnes bare en større idiot som jeg vet om og det er Jack Thompson.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...