Gå til innhold

Amobil.no: Meningsmåling om det nye designet til Amobil.no.


  

102 stemmer

  1. 1. Hva er ditt førsteinntrykk av det nye designet til Amobil.no?

    • Meget positivt
      20
    • Positivt
      23
    • Middels
      18
    • Negativt
      20
    • Meget negativt
      19
    • Ingen formening
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykket var middels, men etter en kopp med varm sjokolade (jeg drikker ikke kaffe ...) så ble det bedre. Virket litt stort og uoversiktlig i begynnelsen, men det er langt bedre enn det gamle designet sånn utseendemessig i hvert fall.

 

Men, jeg liker fortsatt ikke Amobil-logoen.

 

Savner denne litt:

logo2.gif

 

Denne var dog den beste:

amobil_logo_medium.jpg

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med det nye designet. Kan ikke si at jeg synes det gamle designet var dårlig, men nå ser alle sidene veldig profesjonelle ut.

 

Det har blitt sagt at det blir surr med store og små artikkler; Det synes jeg ikke er noe problem. Nå er det jo to tydelige kollonner - linker til de nyeste artiklene til venstre og linker til blant annet siste tester, guider og søstersaker til høyre. Jeg er tydeligvis én av de få som ikke synes designen er rotete.

 

Endring: Skal ikke Kulturo.no oppdatere sitt design?!

 

 

--

 

 

Litt småfeil jeg har funnet:

 

Hvis jeg velger å se forumhistorikk for mer enn to måneder i "Mine innlegg", så resettes historikken til to måneder igjen når siden lastes på nytt. Det har vært slik helt siden forumet gjennomgikk fornying sist, men før det så forble forumhistorikken oppdatert på permanent basis selv når siden ble lastet på nytt.

 

I tillegg får jeg "Ferske diskusjoner"-menyen i en tredje kolonne på forsiden til alle fire sidene. Er dette meningen?

 

Hurtig endring av innlegg på forumet fungerer ikke.

 

En siste ting er at jeg får store grå felter der jeg går ut i fra at det skulle vært reklamer. Jeg bruker Adblock Plus og NoScript i Firefox og antar det er derfor. Hadde det ikke gått an å fjerne disse feltene totalt?

Lenke til kommentar
Fint design men det ser for jævlig ut etter å ha fjernet reklamen. Det blir et grått rom i stedet for et hvitt. Kan dere fikse det?

 

140167.jpeg

 

Dette fikser du med Adblock element hiding helper om du bruker Firefox

 

Bruker Opera og AdMuncher.

 

Fint design men det ser for jævlig ut etter å ha fjernet reklamen. Det blir et grått rom i stedet for et hvitt. Kan dere fikse det?

 

140167.jpeg

Du tuller med meg.

Si at du tuller.

Tuller du ikke?

Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...