Gå til innhold

Hardware.no: Agurktilstander på Hardware.no?


Anbefalte innlegg

Jeg synes Hardware.no har et veldig stort volum av artikler. Dette er vel og bra for Hardware.no, men akk så mye uinteressant jeg leser. Generelt sett virker det som Hardware.no satser på kvantitet foran kvalitet, og vil ha flest mulig lesere, høyest mulige tall i statistikken og mest mulig penger inntjent.

Endret av atomtissetasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for tilbakemeldingen.

 

Vi tar dette til etteretning, men samtidig er det viktig å påpeke at sakene faktisk leses av mange tusen personer. Det er vanskelig å tilfredsstille alle, selv om vi gjør vårt beste :)

 

Kanskje vi burde innføre en "rating"-funksjon igjen, slik vi hadde tidligere. Da kunne leserne gi sin stemme på sakene, slik at vi raskt så hvilke typer saker de fleste likte. F.eks. tommel opp eller ned, og de best likte sakene fra uken ble samlet i en egen liste e.l.

Lenke til kommentar
(...)

Kanskje vi burde innføre en "rating"-funksjon igjen, slik vi hadde tidligere. Da kunne leserne gi sin stemme på sakene, slik at vi raskt så hvilke typer saker de fleste likte. F.eks. tommel opp eller ned, og de best likte sakene fra uken ble samlet i en egen liste e.l.

 

Hvorfor tok dere vekk den funksjonen?

 

Forøvrig positiv til ratingsystem.:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er enig med at det har vært mye tull i det siste. Det har som nevnt hvert sikkert 9 artikler om XP SP1, hvor ingen ting nytt kommer fram i forhold til artikelen før.

 

Samme med artikelen som ble skrevet i dag. Vista ett år etter.

Altså, hva er meningen med den artikelen? Ingen ting som er nyttig kommer fram. Det er bare en oppsummering av gamle nyheter som ikke er av interesse.

 

Har dere veldig lite å skrive om dagen? Det virker jo nesten slik.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Er enig med at det har vært mye tull i det siste. Det har som nevnt hvert sikkert 9 artikler om XP SP1, hvor ingen ting nytt kommer fram i forhold til artikelen før.

 

Samme med artikelen som ble skrevet i dag. Vista ett år etter.

Altså, hva er meningen med den artikelen? Ingen ting som er nyttig kommer fram. Det er bare en oppsummering av gamle nyheter som ikke er av interesse.

 

Har dere veldig lite å skrive om dagen? Det virker jo nesten slik.

 

 

Hardware.no kan vel ikke være "dårligere" enn IT-avisen som har kjørt sånne saker siden midten av desember :!:

 

Edit: Kom nettopp på at det kun er slike saker it-avisen består av. Forhåpentligvis vil hw.no gjøre noe for å unngå dette.

Endret av Shagma
Lenke til kommentar

Enig... Mye agurksalat ... Vegetarianer?

 

Hva med å samle slike ting i ukentlige saker... so feks en ukentlig liste over oppdateret programmer... eller beta'er... så kan de som ønsker slik info få alt på et sted.

Skulle ønske vi kunne se litt mere hardware type ting her... tester som virkerlig inneholder en test og ikke et oppgulp av pressemeldinger og reklame. Er det lite å skrive om, ta et hovedkort eller skjermkort og TEST dette...

 

Tedd

Lenke til kommentar

Jeg setter pris på tilbakemeldinger og tar dem til etterretning. Uten tilbakemeldinger kan ikke hardware.no bli bedre. Det er i praksis umulig å skrive artikler som alle liker, men jeg er helt enig i at det har vært for mange korte artikler fra meg bl.a. om ulike prøveversjoner av programvare.

Lenke til kommentar
Jeg savner de seriøse fyldige artiklene og ønsker HW.no tilbake på gamle høyder.

 

Mao flere "miniguider" eller? Det ligger i sakens natur at de såkalte nyhetsartikler som regel ikke er fyldige.

 

 

 

Guider, forklaringer og lignende. La det ikke være tvil om hva som er spekulasjoner der artikler inneholder det.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg synes "Atomtissetassen" er ufin med en slik tråd :thumbdown:

 

Det er ikke "abene" som er "agurkjournalist", eller har for mange uinteressante artikler.

 

Det er de andre på hw.no som ikke "produserer" nok.

 

Eller rettere sagt, man kan gjerne vinkle det slik..

 

Det er jo nå (nesten) bare RBW som "produserer" tester av hw (mest kabinett/skjermkort i det siste).

 

Det er altfor lite/sjelden tester av hardware.

 

Men dette er bare min mening. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...