Gå til innhold

Her er de nye desember-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det mest spesielle med kameraet er likevel at du i videomodus kan ta opp video med en bildefrekvens på 120 bilder i sekundet.
Kameraet tar også video i 640 x 480 pikslers oppløsning, bedre kjent som VGA-oppløsning i kameraverdenen, med opptil 30 bilder i sekunder. Dette er de beste spesifikasjonene for videoopptak du får i dagens mobiler.
Hmm...
Lenke til kommentar

det som er med ku990 er at på 120 fps har den noe lavere oppløsning, husker ikke eksakt hva det var atm, men på 30 fps har den 640x480, og på 120 fps har du kun muligheten til å spille av filmen i "slow motion" ;)

og den er ikke spesielt dyr i forhold til egenskapene egentlig,, trur det var rett under 4k uten abb :D

Lenke til kommentar

Rettferdig at Samsung for dobbel dekning fordi de utsetter telefonen? Har ikke vært standard tidligere å skrive om mobiler to mnd på rad når den ikke kommer første måneden likevel.

 

Savner selvfølgelig og 3500 Classic som mandela nevner.

 

edit: og som jeg skrev ved forige måned:

Hva med Nokia 3500 Classic? Den er allerede på markedet.

 

Hva med Nokia 1208? Nokia 2630? Nokia 1650? Nokia 6267?

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg har hatt 5310 en stund. Den er lansert i sverige. Bare å bestille derifra. Ett tips. ;)

 

Det skal også nevnes at den er på rep. Software klikka etter 3 dager med bruk. Jeg er vel mest sannsynligvis uheldig. For telefonen er helt suveren i bruk ellers :D. Samt at kredittkort størrelsen er genial.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 5310 en stund. Den er lansert i sverige. Bare å bestille derifra. Ett tips. ;)

 

Det skal også nevnes at den er på rep. Software klikka etter 3 dager med bruk. Jeg er vel mest sannsynligvis uheldig. For telefonen er helt suveren i bruk ellers :D. Samt at kredittkort størrelsen er genial.

Det er vel heller det at det er en Nokia

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 5310 en stund. Den er lansert i sverige. Bare å bestille derifra. Ett tips. ;)

 

Det skal også nevnes at den er på rep. Software klikka etter 3 dager med bruk. Jeg er vel mest sannsynligvis uheldig. For telefonen er helt suveren i bruk ellers :D. Samt at kredittkort størrelsen er genial.

Det er vel heller det at det er en Nokia

 

Heller tvilsomt. Har hatt nokia i alle mine år og det er den første jeg har hatt problemer med.

Det er 1. generasjon av modellen så da kan jo sånt skje, men den sjansen tok jeg.

 

Er jo akkurat det samme som med vista og servicepack 1. Så den konklusjonen må du lengere ut på landet med. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...