Gå til innhold

Omtale av Hellgate: London (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med anmelder her, spillet lider av endel feil og mangler. Egner seg kanskje mest til folk som interesserer seg spesielt for "hack`n slash". Spiller dette selv og synes det er dritkult. Finnes tonnevis med feil som skulle vært luket ut her ja!

 

ÜberNinja: Du skal slite med å "runde" hele spillet på kort tid, men det fungerer slik at du spiller deg gjennom historien, og begynner så på nytt med høyere vanskelighetsgrad - "nightmare-mode" etc. Tror du skal klare å gå gjennom historien første gang på kanskje 25-35 timer, avhengig av hvor mange sidequests du vil gjøre, og hvilken level du vil nå før du starter på neste vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med spillanmelder, og angrer faktisk litt på kjøpet. Så for meg mer dybde i spillet, og spør du meg har de bommet HELT med å lage en slik random generator. Hadde vært mye kjekkere om steder som Picadilly Circus var tro til den egentlige byen, og man kunne se seg om å tenke at der kjøpte jeg en gave til min bror sist ferie, mens du slakter demoner i stor skala rundt deg.

Slik det er nå er det for min del mer "Hellgate: Random Undergrund & gater".

 

Fikk også litt GW følelse av spillet. Et MMO med instance-følelse og byer det skjedde lite i utenom folk som løpte hit og dit for å shoppe. Har enda ikke funnet noen gjenger med folk som sitter og koser seg rundt et bål og tar livet (eller spillet) med ro som jeg ofte så i spill som AO og WoW.

 

Jeg kjøpte Hellgate for at det skulle være et slags plaster på såret frem til den MMO opplevelsen jeg gleder meg til i Mars, men føler at jeg ikke har noe spill å spille lenger utenom det og SP spill, og jeg savner et spill med skikkelig stemning. Dette føltes ut som et SP spill, og i det meste et LAN spill.

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Absolutt noe som skuffet, men er fortsatt innstallert på PC-en og tas frem til tider for å slakte litt og få ut aggresjon :) De som likte Diablo blir nok å like dette, men vil igjen mangle den drivkraften som Diablo hadde og gjorde det til et genialt spill. Håper FlagShip ikke går under og heller får muligheten til å gjøre comeback med en evnt. "2er" eller en dyyyyp expansion :)

Lenke til kommentar
de har ikke vært like flinke til å få deg til å føle at det du gjør i spillet faktisk betyr noe. Timene i post-apokalyptiske London koker bort uten å gi deg spesielt mye tilbake. Spillet fungerer glimrende som tidsfordriv, men hvis du vil bruke den tiden du har her på jorden til noe som føles meningsfullt, vil jeg heller anbefale deg noe annet.
Dette gjelder da absolutt alle MMORPG-spill? I hvert fall alle jeg har prøvd, og jeg har prøvd en del (de fleste store som er nyere enn 2000, og en del mindre kjente som har vært gratis eller i beta).

 

edit: Glemte et punktum, og quoten var tom.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Enig her ja

 

Mitt dårligste spillkjøp noensinne

 

Det er sammenlignbart med alle de der mmo web spillene, du får spille det gratis men må betale (en relativt stor sum) hver mnd for å få hele spillet, rent bortsett fra at man i tillegg må betale 400 kroner for å få lov å spille shareware versjonen av dette

 

Selve spillet i seg selv er ikke spesielt spennende. Veldig få skills er noe bra eller interessante, og de har liten effekt på spillets gang. Du skal legge ganske mye godvilje inn for å greie å finne 2 unike skill oppsett som faktisk fungerer, de fleste klassene har bare en skill path/build som er noe tess. Levelsa og har veldig lite variasjon, det er ikke tilfeldig genererte områder men forhåndsbygde som de sirkulerer. Jeg har sett helt identiske brett flere ganger, helt ned til hvordan vrak og bygningsbiter er plassert i gatene, samt hvilke fiender jeg har møtt

 

er enig med karakteren gitt i anmeldelsen, om det er en svak 6'er :)

Lenke til kommentar

Oi, anmelder har faktisk klart å fange opp nøyaktig det jeg mener om dette spillet, som om å lese mine egne tanker! Spiller har (hadde) bra potensiale, men en uendelig mengde bugs, repetativt gameplay og plagsomme designfeil som for liten bag og klosset interface ødelegger dette spillet.

 

Meg og en kompis har begge kjøpt dette, og vi spiller bare sammen. Når vi sitter og spiller sammen eller over skype, kan det faktisk være ganske moro. Det er stor gjennomstrømning av nytt gear og noen av oppdragene var litt moro, men det hjelper så uendelig lite når spillet klikker og krasjer maskinen 1-2 ganger i timen, eller ikke klarer å starte opp...

 

Der de fleste slike spill har en relativt kjedelig quest-tekst og interaksjon med NPC'er, er dette spillet i en helt egen liga... På wow leste jeg faktisk endel quest tekst, og noen hadde sågar litt humor. Men i Hellgate har jeg ikke lest ett eneste ord. Det bare lyser kjedsomhet. det eneste som betyr noe er antallet du skal drepe og type. Resten er totalt uinteressant. Hele spillet virker merkelig nok veldig uinspirert...

 

Synd er det... Jeg så for meg et nytt Diablo 2, noe det kunne (nesten) blitt med litt mer intelligent design, bedre interface og MINDRE BUGS! Men slik som det er nå er dette spillet bare skrot... dessverre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...