Gå til innhold

Nå er det Messenger-krig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger?

 

Ja, de fjerner datatrafikk prisen ved bruk av msn :cool:

Lenke til kommentar
Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger?

 

Ja, de fjerner datatrafikk prisen ved bruk av msn :cool:

På mindra avanserte telefoner som kun støtter java-versjonen av Messenger har det vært en månedsavgift fra operatørene, men dener vel ogsåfjernet på disse abonnementene nå.

Lenke til kommentar
Hæh? Har telenor og netcom tatt seg betalt for bruken av Live Messenger? jeg har jo kunnet bruker msn\live messenger helt siden jeg fikk min Qtek 7070 for en god del år siden.. Eller er det kun snakk om at netcom\telenor fjerner datatrafikk-prisen ved bruk av messenger?

 

Ja, de fjerner datatrafikk prisen ved bruk av msn :cool:

jupp før kosta d 49kr mnd

Lenke til kommentar
Sjølvsagt er det alltid T€l€nor som kjem rett etter Netcom. rart at telenor skjeldan har dei beste tilboda. Glad eg er ferdig som T€l€nor kunde.

 

Vel, Telenor var først ute med å levere MSN Messenger som tjeneste til utvalgte mobiler og de var definitivt først ute med abonnement for fri bruk av sms/mms. Så her er det nok Netcom som følger etter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Sjølvsagt er det alltid T€l€nor som kjem rett etter Netcom. rart at telenor skjeldan har dei beste tilboda. Glad eg er ferdig som T€l€nor kunde.

 

Vel, Telenor var først ute med å levere MSN Messenger som tjeneste til utvalgte mobiler og de var definitivt først ute med abonnement for fri bruk av sms/mms. Så her er det nok Netcom som følger etter.

 

Men det som er så genialt med Netcom, og så vidt jeg vet ikke Telenor har, er at hos Netcom har de også SMS Mania, noe som gjør at man får en sms tilleggstjeneste til det abb som passer ens ringemønster og ikke må ta til takke med knalldyre ringeminutter og billig sms, man kan nemmelig få i pose og sekk. Billig ringing uten månedsavgift samt billig sms om det er ønskelig

Lenke til kommentar
Veldig irriterende at Telenor IKKE tilbyr live messenger til nokia n95 enda da. Så når jeg da har telenor djuice nonstop og kan bruke messenger gratis, så får jeg altså ikke anledningen til å laste ned programmet via telenor. pussige greier...

kan man ikke bruke nokia sin messenger da?

Lenke til kommentar
Veldig irriterende at Telenor IKKE tilbyr live messenger til nokia n95 enda da. Så når jeg da har telenor djuice nonstop og kan bruke messenger gratis, så får jeg altså ikke anledningen til å laste ned programmet via telenor. pussige greier...

kan man ikke bruke nokia sin messenger da?

 

Skulle tro det. men siden det allerede eksistrer en versjon av messenger som fungerer for n95 og Telenor ikke har den. så vet jeg ikke om du må ha lasted det ned fra telenor? Sendte mail til dem og da skrev dem at deres messenger ikke støttet n95.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...