Gå til innhold

Flere bilder av Nokia N82


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digger teknologien, hater utseendet. Jeg digget Nokia VELDIG når de lanserte E51, som jeg mener er innenfor topp 10 av dagens telefoner hva utseende gjelder. Tynn, enkel, elegant osv. N82 er tykk, rar og noget stygg etter mine mål.

 

Nokia E50 fortjener også en liten plass der. Ser kanskje ikke like godt ut på bilder, men få tak i en og prøv den i fysisk form. Man føler man vil vite navnet på den designeren av den telefonen. Liker den så utrolig godt (med unntaket av joystick).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Nokia E50 fortjener også en liten plass der. Ser kanskje ikke like godt ut på bilder, men få tak i en og prøv den i fysisk form. Man føler man vil vite navnet på den designeren av den telefonen. Liker den så utrolig godt (med unntaket av joystick).

 

Helt enig med deg. E-serien til Nokia generelt er bra på pent og brukervennlig design. Er overgangen fra joystick til d-pad fra E50 til E51 som nå gjør at jeg går fra min E61i og tilbake til klassisk candybar-telefon. N-serien er på vei langt utenfor mitt fatteområde hva design angår. Tjukke klosser.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Kan denne kalles den virkelige etterfølgeren til N73? For min del synes jeg ikke metal looken var så veldig fin. Litt kjedelig telefon kanskje....

I mine øyne er dette oppfølgeren til N70, ikke N73. Får forhåpentligvis se en mer direkte N73-oppfølger senere, dvs. kamera i fokus men likevel ganske billig, noe N82 ikke blir.

Lenke til kommentar

Hmm, spennende mobil, men blir for dyr for min smak :p Venter heller til 2008 da nokia kommer med TS :)

 

En ting jeg bare ikke begriper med N82, og som jeg undret meg veldig over med N73, er hvorfor de sløser bort over en centimeter med plass rett under skjermen?? Kunne lagd så enormt mye bedre tastesett ved å utnytte den plassen, eller fått plass til en 2,7 tommers skjerm i steden for ;) Hva er poenget, liksom? Pent er det heller ikke ... :nei:

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar
En ting jeg bare ikke begriper med N82, og som jeg undret meg veldig over med N73, er hvorfor de sløser bort over en centimeter med plass rett under skjermen?? Kunne lagd så enormt mye bedre tastesett ved å utnytte den plassen, eller fått plass til en 2,7 tommers skjerm i steden for ;) Hva er poenget, liksom? Pent er det heller ikke ... :nei:

 

Er vel her K850i er litt motsatt. Der har de jo presset alt de kan opp mot skjermen :p Tilogmed 3 knapper som sitter i skjermen :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...