Gå til innhold

Mass Effect er ferdigutviklet (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff... Skulle gjerne hatt en demo, jeg er bare ikke sikker på om spillet er noe for meg.

Hva er det du er skeptisk til? BioWare har bare levert storspill siden de startet, dette er ikke et "vanlig" spillselskap. Har du spillt noen rollespill før?

Spillet kan være det best spillet som noen gang er laget, men hvis jeg ikke liker det er det jo fremdeles bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Spillet kan være det best spillet som noen gang er laget, men hvis jeg ikke liker det er det jo fremdeles bortkastede penger.

Selvsagt. Ser at innlegget mitt kanskje virket noe krasst, beklager. Men hvis du forteller oss om du har spillt noen rollespill før kan vi kanskje hjelpe deg finne ut av om du vil like Mass Effect. Jeg føler jeg iallefall har temmelig god kontroll over hvordan spillet kommer til å være.

 

Edit: Såvidt jeg husker har spillet vært planlagt utgitt i både juni/juli og i september. Men nå er de altså endelig ferdig :) (Kjøpte selv en Xbox 360 ene og alene for Mass Effect, før utsettelsene.)

 

Edit: Iflg denne siden har spillet vært planlagt utgitt i både 2006 og tidlig 2007 også.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...