Gå til innhold

Nå er Nokia N81 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke EDGE?? Til og med telefonene til under tusenlappen fra Nokia har både 3G og edge, så plutselig kommer denne rå telefonen uten Edge. .. :!:

Regner med at det er mange land som såpass bra utbygd med 3g at edge faser ut der. Har faktisk 3g på bygda mi også, så om ikke jeg skal ut i skauen så trenger jeg ikke edge

Lenke til kommentar

Skjerpings amobil... N81 har (selvfølgelig) EDGE.

 

Vurderer denne sterkt. intelligente taster, navi-wheel, kanonbra høytalere, fjær i skyvemekanismen og minijack på toppen av telefonen frister sterkt! Og for et nydelig design! Men tror nok det blir N95 8gb på meg. Har foresten lest flere steder at knappene er over gjennomsnittlig gode å bruke, så jeg annbefaler folk å prøve den selv før man trekker en konklusjon.

 

Gleder meg uansett til en fullstendig test av denne... og N95 8gb.

Lenke til kommentar

Ja, Amobil, hvor har dere det fra at den ikke har EDGE? Kan ikke huske å ha lest det noen andre steder.

 

Både GSMarena.com og europe.nokia.com melder at N81 har EDGE. Nå som jeg har lest det hos Nokia, blir jo telefonen plutselig langt mer interessant. :-)

Lenke til kommentar

Ser du har anmeldt/ testet telefonen.

Savner vurdering/ spesifikasjoner på lydkvalitet, samt sende og mottaks kvalitet på mobilsignaler

Er ikke dette i bunn en mobil-telefon ?

Etter min mening burde dette være et av de viktigste sammenlikningskriteriene.

 

Kan noen fortelle meg hvilke spesifikasjoner som forteller noe om sende og mottaks kvalitet ?

Lenke til kommentar
Ser du har anmeldt/ testet telefonen.

Savner vurdering/ spesifikasjoner på lydkvalitet, samt sende og mottaks kvalitet på mobilsignaler

Er ikke dette i bunn en mobil-telefon ?

Etter min mening burde dette være et av de viktigste sammenlikningskriteriene.

 

Kan noen fortelle meg hvilke spesifikasjoner som forteller noe om sende og mottaks kvalitet ?

 

Nei, denne har vi ikke testet. Jeg har ikke sett telefonen annet enn på bilder :)

Sikter du kanskje til sniktitten vår? I så fall; sniktitter er ikke ment som tester, men nettopp sniktitter.

Når vi kommer tilbake med test av N81 tester vi selvsagt telefonfunksjonene mer utfyllende.

 

Takk for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Mange mange mange steder meldte tidlig om at N81 ikke hadde EDGE, så vi får tilgi Amobil for denne missen. Trodde faktisk selv den ikke hadde EDGE helt til jeg leste i tråden her nå.

 

Er det noen som har fått kjøpt denne i Norge så langt? Basert på min erfaring pleier amobil oftere å bomme med slike nå-er-den-i-butikken-artikler, enn de faktisk treffer.

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått kjøpt denne i Norge så langt? Basert på min erfaring pleier amobil oftere å bomme med slike nå-er-den-i-butikken-artikler, enn de faktisk treffer.

 

Det har jeg mine tvil om. Jeg skrev meg opp på lagervarsling på denne lekkerbisken, og jeg fikk mail allerede i forrige uke og at Komplett.no hadde den på lager. Det hadde de ikke.. Derimot er det en rekke nettbutikker (YaTack, Komplett, MPX, XD..) som oppgir forventet lagerstatus til "i morgen", for så å dagen etterpå flytte den én dag fremover. Elkjøp er ærlige nok til å si at bestilte telefoner kan forventes levert i begynnelsen av november. Vil tippe at det stemme

 bra.

 

Jaja, jeg har iallfall veldig lyst på en slik en. ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...