Gå til innhold

Samsung F700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne så festlig ut, men litt trist at Samsung stjeler litt her og der. Bakgrunnsbildet så jo ut som en fargerik variant av bakgrunnsbildet til PlayStation 3; selve telefonen (med unntak av QWERTY-tastaturet selvsagt) er jo veldig lik iPhone, og den fire-punkts menyen på bunnen av skjermen er jo også veldig iPhone/Prada-aktig.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar

Syns denne så meget spennende ut. Men at den mangler w-lan er et stort minus som gjør at i alle fall jeg ikke kommer til å vurdere denne en gang. At den ikke er en smart-telefon kan være like mye positivt som negativt, når skal amobil innse det? Og mangelen på dedikert æøå taster er, og kommer alltid til å være, en bagatell.

Lenke til kommentar

Enig... denne så veldig spennende ut. Kunne absolutt ha vurdert den, selv om jeg aldri før ville vurdert en Samsung telefon. Men mangelen på wlan er nok avgjørende faktor for meg her. Og mangel på æ, ø og å? Det er vel ingen som har dedikert æ, ø og å på sin telefon uten qwerty-keyboard. Hvorfor i all verden skal det være et problem nå? Man bruker vel ordliste uansett? Om man trykker på o i stedet for ø spiller vel ingen trille?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Enig med folket her. Det kunne ha vert erstatteren for min qtek 9000...... men maks 2GB minne? Urk der røk den også. Det tastaturet så skikkelig knall ut.

 

nja.. jeg tror nok at den takler 8gb også.. Det er mange telefonen som kun takler 2gb på papiret med 8gb funker helt fint.. så ville sjekket det litt mer.. for tror ikke det stemmer at 2gb er maks!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...