Gå til innhold

Det rareste navnet på en sang

Mad Esc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det rareste navnet på en sang du har sett?

I mitt tilfelle så er det nok: Maximum the Hormone - Chu Chu Lovely Muni Muni Mura Mura Purin Purin Boron Nurururerorero

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Metallica - The Call of Ktulu. Ikke fordi selve navnet er så rart, heller pga den heftige leifen i Ktulu. Det heter Call of Cthulhu, ikke Ktulu. Jeg håper metallica gjorde den der med vilje.

Skrevet

Bal Sagoth - The Dark Liege of Chaos Is Unleashed At The Ensorcelled Shrine of Azura-Kai (The Splendor of A Thousand Swords Gleaming Beneath The Blazon of the Hyperborean Empire Part II) er den mest usammenhengende og ulogiske sangtittelen jeg vet om.

Skrevet
Metallica - The Call of Ktulu. Ikke fordi selve navnet er så rart, heller pga den heftige leifen i Ktulu. Det heter Call of Cthulhu, ikke Ktulu. Jeg håper metallica gjorde den der med vilje.

9568599[/snapback]

Lovecrafts figur har mange skrivemåter (Wikipedia):

Cthulhu has also been spelled Cathulu, Kutulu, Q'thulu, Ktulu, Cthulu, Kthulhut, Kulhu, Thu Thu, Tulu,[2] and in many other ways. It is often preceded by the epithet Great, Dead, or Dread.

Skrevet

The Rednex med The Sad But True Story Of Ray Mingus, The Lumberjack Of Bulk Rock City, And His Never Slacking Stribe In Exploiting The So Far Undiscovered Areas Of The Intention To Bodily Intercourse From The Opposite Species Of His Kind, During Intake Of All The Mental Condition That Could Be Derived From Fermentation.

en litt vell lang sang tittel

Skrevet

Slipknot - 742617000027

Merkelig låt også :hmm:

Nile - Libation Unto The Shades Who Lurk In The Shadows Of TheTemple Of Anhur

Nile - Dusk Falls Upon The Temple Of The Serpent On The Mount Of Sunrise

Nile - ce Before Giving Breath To Inert One In The Presence Of The Crescent Shaped Horns

Skrevet
er ein sang som heiter: kill your mother rape your dog.. husker ikkje navnet på gruppen. så ufattelig barnselig navn. dette er selfølgelig black metal...

9570797[/snapback]

Det er Dying Festus

Blink 182-I wanna Fuck a dog

Skrevet
er ein sang som heiter: kill your mother rape your dog.. husker ikkje navnet på gruppen. så ufattelig barnselig navn. dette er selfølgelig black metal...

9570797[/snapback]

Dying Fetus er så elsk!

Et navn som er morro er: Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving with a Pict.

Skrevet

Red Sparowes - Like The Howling Glory Of The Darkest Winds, This Voice Was Thunderous And The Words Holy, Tangling Their Way Around Our Hearts And Clutching Our Innocent Awe

Lett å huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...