Gå til innhold

Vivendi kunngjør Prototype (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interresant spill..

 

Dette spillet har jo åpenbare henvisninger til flere av Science Fiction-litteraturens lesbare minner for min del. Jeg er faktisk villig til å gå så langt som til å merke av denne tittelen som lovende i min kalender over mulige fremtidige spillkjøp..

 

At vi har sett det meste før er nok så, men dette ser ut til å bli en hærlig røre. Venter i spenning allerede!

Endret av Helgenen
Lenke til kommentar
Det er vel ikke GTA dette spillet bør sammenliknes med. Høres ut til å ha mer til felles med Crackdown. Hvis det blir like gøy som sistnevnte, så er jeg solgt.

9269466[/snapback]

 

vel nå er i mine øyne (uten å faktisk ha prøvd spillet) crackdown GTA med superkrefter...

 

poenget er uansett at en må jaggu meg passe på å ha ett stort område med mange ting en kan prøve osv...

Lenke til kommentar
vel nå er i mine øyne (uten å faktisk ha prøvd spillet) crackdown GTA med superkrefter...

9271968[/snapback]

OT: Da burde du ha prøvd det før du uttaler deg. ;) Jeg liker ikke GTA men elsker Crackdown.

9280970[/snapback]

 

notert, men siden jeg ikke eier en xbox360, og ikke kjenner noen som eier en (som fungerer, kjenner en kar som har to, men den ene er gåen og den andre er på verksted) så tviler jeg på at sjansen vil by seg med det første.

 

men når alt kommer til alt, styrer du ikke i begge to en person som løper rundt i en by hvor en ikke er bundet til å gjøre visse ting uten hvis en ønsker å låse opp nye ting?

 

med andre ord, grunnprinsippet i spillene er det samme?

Lenke til kommentar

Vi er vel litt i OT-land her, men pacing'a og hva du gjør er veldig forskjellig fra GTA og Crackdown. Crackdown inneholder fint lite av gangsta'-stilen og respekt og sånt, og har mye mindre fokus på story. Den er nesten på grensen til ikke tilstedeværende. Men det er mye mer fokus på action og utforsking. Du løper rundt i byen på jakt etter agility-orbs, og ja det er mye kulere enn det høres ut. Du klatrer rundt overalt, og etterhvert som du finner fler, kan du hoppe fra hustak til hustak. Og så kommer du over en boss, som du kan grisebanke hvis du har lyst, og så kommer du over et supply point (et sted du kan respawne og fylle opp ammo) som du kan prøve å ta tilbake fra skurkene hvis du har lyst, og så ser du en rekke agility-orbs som du ikke har sett før som du prøver å få plukka opp, før du oppdager en ny boss, osv osv osv, og plutselig er klokka tre om natta.

 

Merk at jeg ikke sier at Crackdown objektivt sett er mye bedre enn GTA, det får enhver gjøre seg opp sin egen mening om, men jeg likte Crackdown veldig godt. Den dingle-rundt-i-byen-følelsen var mye artigere og mer tilfredsstillende enn det jeg har erfart i GTA. Uansett, selvom begge spillene baserer seg på en stor åpen by hvor man kan løpe hvor man vil og kibbe biler og skyte i alle retninger, er fokuset veldig forskjellig. GTA fokuserer mer på story og Crackdown fokuserer på action.

 

Sånn sett syns jeg det lille jeg har hørt om Prototype minner meg mer om Crackdown. Du styrer en person med evner langt over mann-i-gata, hvor byen er mer en stor hinderløype du kan kose deg i, og man er stadig på jakt etter <noe> som gjør deg mektigere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...