Gå til innhold

Sega kunngjør Football Manager 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var det vel kampdagen og ikke selve kampen som ble nevnt at gikk i "real time".

Er nok forskjellig hvor lenge og omfattende denne tingen vil være, men det gir deg jo flere muligheter til å påvirke om de lykkes å gjøre det bra..

9172516[/snapback]

Kanskje jeg misforstår med vil det med sanntid være slik at du bestemmer deg for å spille en kamp og ser på den, men en uke senere kommer det en ny uavhengig om du har spillet slått på eller ikke?

 

Eller er det bare at du må følge en kamp i 90 minutter + garderobe senere osv?

 

Deilig å ha ny PC, endelig kan jeg kjøre det... Den gamle greide ikke noe nyere enn 2005-versjonen...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg tillater meg å håpe at historie-delen nå også gir et totalt antall kamper, inkludert cup-kamper. Det er jo mange av spillerne som står med klubbrekorder som ikke kan forsvinne, fordi alle deres kamper i cup og liga er tatt med. Vel vel, det blir sikkert bra greier uansett.

 

Det hadde forsåvidt vært artig med muligheten for å bli spillende trener også, men det er vel kanskje for urealistisk.

 

Ellers er jeg veldig interessert i å få vite hvordan de tenker å løse problemet med work permits i UK. Det er jo mange klubber lengre ned i divisjonene som har ikke-EU spillere (uten andre nasjonaliteter) uten landskamper, men om man prøver å hyre inn noen slike som kanskje kan gjøre en god jobb for en klubb nede i divisjonene i fm2007, går dette så og si aldri.

 

Det burde i alle fall vært litt lettere, siden det virker som det går greit i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Ellers er jeg veldig interessert i å få vite hvordan de tenker å løse problemet med work permits i UK. Det er jo mange klubber lengre ned i divisjonene som har ikke-EU spillere (uten andre nasjonaliteter) uten landskamper, men om man prøver å hyre inn noen slike som kanskje kan gjøre en god jobb for en klubb nede i divisjonene i fm2007, går dette så og si aldri. 

 

Det burde i alle fall vært litt lettere, siden det virker som det går greit i det virkelige liv.

9173945[/snapback]

 

Jepp, dette skjønte jeg lite av når jeg begynte å spille med ManU. Kjøpte inn to fete brasilianere - ingen av de fikk Work Permit, så jeg kan ikke bruke dem under noen omstendigheter ... men de er i klubben.

 

Ikke fant jeg noen måte å søke om ny work permit på heller, så det ser vel ut til at de får slite benken til 40.000 pund i uka istedet. :roll:

Lenke til kommentar
Ellers er jeg veldig interessert i å få vite hvordan de tenker å løse problemet med work permits i UK. Det er jo mange klubber lengre ned i divisjonene som har ikke-EU spillere (uten andre nasjonaliteter) uten landskamper, men om man prøver å hyre inn noen slike som kanskje kan gjøre en god jobb for en klubb nede i divisjonene i fm2007, går dette så og si aldri. 

 

Det burde i alle fall vært litt lettere, siden det virker som det går greit i det virkelige liv.

9173945[/snapback]

 

Jepp, dette skjønte jeg lite av når jeg begynte å spille med ManU. Kjøpte inn to fete brasilianere - ingen av de fikk Work Permit, så jeg kan ikke bruke dem under noen omstendigheter ... men de er i klubben.

 

Ikke fant jeg noen måte å søke om ny work permit på heller, så det ser vel ut til at de får slite benken til 40.000 pund i uka istedet. :roll:

9176284[/snapback]

 

Du kunne valgt å ikke signere dem da de ikke fikk work permit, ELLER du kunne sendt dem til en feederclub i f.eks. Belgia i 2-3 år slik at de får europeisk arbeidstillatelse, og dermed også i England.

Lenke til kommentar

Football Manager på konsoll? :sick:

 

Det var veldig mange fine nyheter her synes jeg. Blir en omstillingssak, men å kunne justere størrelsen på banen, bedre valg av kaptein/visekaptein, sanntidskamper o.l. må sies å være store forbedringer.

 

Når landslagsdelen i tillegg skal bli bedre kan det jo hende at det kan være underholdende å styre et landslag, istedet for det jallet det har vært hittil. Kan ikke huske at det har vært så omfattende endringer i kampsystemet siden de gikk over til 2d pitch, jeg.

 

"Før jul" er release, men jeg håper vi får et halvveis bugfritt FM2008 innen utgangen av oktober i det minste.

Lenke til kommentar
Jepp, dette skjønte jeg lite av når jeg begynte å spille med ManU. Kjøpte inn to fete brasilianere - ingen av de fikk Work Permit, så jeg kan ikke bruke dem under noen omstendigheter ... men de er i klubben.

 

Ikke fant jeg noen måte å søke om ny work permit på heller, så det ser vel ut til at de får slite benken til 40.000 pund i uka istedet.  :roll:

 

Hehe, du fikk nå i det minste disse spillerne. Jeg spiller som regel litt nede i divisjonene, og selv der nede er det mange SVÆRT dyktige ikke-eu-spillere som ikke får WP. Men, om man ser på hvilke spillere det er i andre klubber i samme divisjon er et ofte noen som har noen rimelig dårlig spillere som ikke er fra EU, og ikke har landskamper. Det viser seg at det er spillere klubben har kjøpt i virkeligheten, og som har fått WP fordi de visstnok skal ha "svært gode egenskaper". I spillet skjer det så og si aldri (ihvertfall i lavere divisjoner) at en spiller kan bli kjøpt og få WP på bakgrunn av egenskaper.

 

I det virkelige liv så kan særskilt gode spillere få spille i England på unntaksvilkår. Altså, de er dyktige, om ikke knusedyktige. Men prøv for eksempel å kjøpe Omar Andrade fra Peru, en spiller som er svært dyktig (jeg har ikke sett hva han har i potensiale og slikt). Ikke kul. Om du derimot får han i et annet land som ikke krever WP tar det ikke lange tiden før han har landskamper for Peru. Og ettersom jeg forstår kan spillere (i det virkelige liv) få innvilget WP om de har en god del landskamper på aldersbestemt nivå.

 

Vel vel. Jeg kommer nok til å kjøpe spillet uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...