Gå til innhold

Nokia N76 flopper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
A G U R K

9129684[/snapback]

Flere meningsløse poster uten argumentasjon eller noe annet konstruktivt å by på blir belønnet med advarselsøkning.

 

 

Angående artikkelen er jeg ikke så veldig overrasket. Har ikke sett stort salg av N76 der jeg jobber, og de fleste som har sett på mobiler de siste årene vet at designet ikke stammer fra Nokia. Spesifikasjonene er så som så, prisen er høy og gruppen designet appellerer mest til har ikke det store behovet for S60 som er så og si det eneste positive med denne modellen.

 

Håper på mer spreke S60-design fra Nokia fremover :)

Lenke til kommentar

hvis den hadde hvert ute da jeg kjøpte min n73 i januar hadde jeg nok kjøpt den istedet for. Men en ting jeg syns er HELT sykt meningsløst er å selge mobiler med 2 mp UTEN autofokus...da kan man jo likså godt ha t610 kamera.... Er ikke helt sikker på om n76 ikke har autofokus men tror ikke den har det...sykt digg med mini jack i telefonen da...

Lenke til kommentar

Hadde ei venninne som kjøpte denne telefonen. Etter litt over ei uke flassa sølvlakken på sidene av, så jeg ba henne returnere den.

 

Men en skikkelig lekker telefon. Irriterende at Nokia ikke kan lage den i god nok kvalitet. En designtelefon må kunne holde designet mer enn en uke!....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...