Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å ta noen som er opptatt


Anbefalte innlegg

Ville du ha prøvd deg på en fyr/dame hvis du viste de hadde kjærest.

snakker ikke om one night men virkelig ta vedkommende

 

Kom til å tenke etter å ha overhørt en samtale på en offentlig plass mellom to jenter. Kom til å tenke på sangen Jolene

 

(JJolene, Jolene, Jolene, Jolene,

I'm begging of you please don't take my man.

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene,

Please don't take him just because you can..

 

You could have your choice of men,

But I could never love again.

He's the only one for me, Jolene....)

Endret av Ledard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk litt på hvordan du hadde følt deg hvis noen hadde stjålet dama di??

Tror ikke du hadde hatt det så bra da...

 

Så jeg vil si at det er noe av det mest idiotiske en kan finne på!

 

Men hvis du skjekker opp en dame og får respons... ( og hun kjærest uten at du vet det) så er vel det greit... men det beviser derimot at hun ikke er til å stole på.

 

Men jeg ville aldri prøvd meg på noen andre sin dame... blir bare for stygt.

Lenke til kommentar
Se for deg at du "tar" noen sin dame. Tror du ikke da at damen har lett for å bli tatt av noen andre mens du er sammen med henne?

9075780[/snapback]

 

Jeg tror ikke det nei. Han jeg er sammen med nå "tok" meg fra eksen min, men jeg tviler sterkt på at det samme kan skje igjen med en annen gutt. Og har man sterke følelser for en person, så går man for det. Jeg hadde iallefall kjempa alt jeg kunne hadde the love of my life dukka opp foran meg selvom han hadde dame

Lenke til kommentar

Frysning, det må være noe av det dummeste jeg har hørt. En singel person har ingen forpliktelser - om en jente jeg er interessert i er opptatt, er ikke det mitt problem. Nå synes jeg man skal holde seg unna folk som er i forhold, men det er jo ikke alltid man vet om dette før det er "for sent" og følelsene er til stede, om de i tillegg blir gjengjeldt, vil min eneste sperre være at hun helst skal slå opp med typen før vi har oss - men om det ikke skjer, er det fortsatt kun personen som er utro som gjør noe galt.

 

Mange, i hvert fall mange gutter, har en merkelig trang til å ville hevne seg på den andre mannen i en slik trekant. Det er godt mulig jeg også ville følt det slik, man da får man sete seg ned og tenke over hvem som har gjort noe galt. Det er personen som har vært utro. Og om en jente slår opp med typen fordi hun er interessert i en annen fyr, så var hun kanskje ikke så veldig interessert i kjæresten sin i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Nei. Det det kunne ikke falt meg inn.

9079719[/snapback]

Enig!

 

Når jeg har møtt jenter som har hatt type osv på fester, så har jeg kutta ut alt som heter å "sjekke opp" når jeg finner ut at hu har type. Vil absolutt ikke såre han Typen. Har rett og slett satt en sperre i meg selv for det der, er hu opptatt så er hu opptatt og de skal hun få lov til å være ;)

 

Håper virkelig jeg slipper å måtte miste (den fremtidige) dama på den måten. Jeg ville nok blitt veldig lei meg og deprimert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...