Gå til innhold

Sony viser Killzone 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spille ser bra ut det må jeg si. Men siden Sony viste frem de pre rendra sakene på E3 2005 så er jeg ikke så imponert at det gjør noe.

Litt eni der Makakk, men når alt annet ser bra ut så kan man ikke ungå å se dem. Spille er vel i "Alpha" eller nåt sånt så blir vel en god del forbedringer i framtiden da xD

Lenke til kommentar

Slik eg har skjønnt det er dette klippet pre-pre Alpha, PR-gjøn eller ei, men spillet kan se ein god del bedre ut ved retail.

 

Men når det er sagt så er animasjonene her heilt ville å se på. Sjøl om alt ser grått og trist ut så ser det så forbannet bra ut likevel, skikkelig gritty Killzone look og kaotisk krig. Mye dårlig teksturer ut og går ja, men det har vel sine grunner.

 

Blir vel litt som med Fall of Man, det spillet ser ikkje direkte pent sammenlignet med andre spill. Men blandingen av heilt ok grafikk og brettdesign som inneholder mange små flotte detaljer og mye leven på skjermen får det til å fremstå som ein solid grafisk opplevelse likevel.

 

For morro skyld;

 

Killzone 2 05 vs 07

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spørs om jeg må bite i meg de tidligere ordene likevel. Veldig fine animasjoner, og textures er jo en relativt enkel sak å få bedre og finere. Er vel noe som blir forbedret etterhvert som koden blir optimalisert tenker jeg. Får bare vente å se om the final product blir like fint som E3 2005-presentasjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...