Gå til innhold

Demo av Overlord (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Og jeg tillater meg å bumpe denne tråden litt. Fikk du prøve både Xbox 360 og PC versjonen Øystein F? Isåfall, hvilken versjon syntes du var best. Jeg har fått prøvd 360 demoen nå. Enn om litt kort var den hvertfall konge! Kontrollsystemet oppførte seg tålelig bra, og det var jo en positiv opplevelse. Jeg er usikker på om jeg skal ha PC eller 360 versjonen. Jeg skal kjøpe eg ny bærbar til sommeren nå, så maskinvare burde ikke bli noe stort problem. Videre kommer jeg til å ha tilgang til å spille pc versjonen når jeg vil. Med Xbox 360 fordrer det jo at tv-en i stuen er ledig. Men kvalitet står selvfølgelig høyt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel har bare fått testet dette på PC fordi min Xbox360 har vært på reperasjon i over 3 uker nå så.. menne kjempe bra spill! kommer til og kjøpe det på min Xbox360 :thumbup:

 

ps; veldig moro når man ser minion hjelperne dine ta på seg utstyr når man dreper folk og slik :!: gresskar på hue! :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Hvordan i helsike skal jeg kunne få tak i flere minions hvis jeg totalt kan ha 0? 0/0 står det, og ingenting skjer. Jeg skal til å frigjøre bøndene, men jeg kan ikke få tak i flere minions :(

EDIT: Fikk det til. Fant ut at man må drepe sauer etc. for å få rekruttere "sjeler".

Nå har jeg problemer med å drepe det fettlasset som kommer gjennom porten. 9 Minions, et helt lass med fireballs, og likevel klarer jeg ikke å ta han. Noen tips?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Dette var ett friskt medium bra spill:)

Godt og kunne være så ond du vil og bli belønnet for det og du får på en måte tilfredstillt noe av den følelsen av å kommandere og ødelegge i dette spillet:)

 

Men vet ikke helt hva som ville ha gjort dette spillet til ett skikkelig bra spill.

Får bare følelsen av medium. Vet det er demo men tenker meg at det ferdige produktet ikke er så veldig langt unna enn det vi har sett til nå.

Lenke til kommentar

Tja, det kan jo hende at fullversjonen tar av skikkelig da. Man ender opp med omtrent 20 smådjevler på slutten av demoen. Jeg ser ingen grunn til at man ikke etter hvert skal kunne styre oppimot hundrevis av jævler - av alle mulige rare typer. Hadde vært tøft å få igangsatt - og vunnet - massive slag, bare ved å bruke pekefingeren! :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Er minionene like vanskelig å ha med å gjøre på demoen til PC? Prøvde nettopp demoen til 360 og ofte når jeg sendte minionene på noen fiender løp alle frem, og så snudde noen av dem seg og kom tilbake sånn at de som ble igjen ved fienden døde. Helt håpløst.

Bortsett fra det virker det som et veldig morsomt spill, så det er mulig det blir et kjøp på meg.

Lenke til kommentar

Har testet 360-demoen og den er slett ikke værst. I likhet med brukeren over meg reagerer jeg på at noen minions løper tilbake når de har drept en fiende og lar to stakkars minion være alene og kjempe seg til døde. Dette bør fikses. Stemmeskuespillet er opplagt glimrende. Spillet virker i det store og det hele meget gjennomført. Skal sende min 360 inn til reperasjon når jeg er ferdig med eksamen om to dager. Har ikke tid til å sitte i telefon og mase med support.

 

Jeg venter og ser på omtaler om spillet er best på den ene eller andre platformen. VIl ha maks utbytte av spillet. ;)

Lenke til kommentar

Husk at man må sikte inn målet for at minions'ene skal utføre et konsentrert angrep. Bruker du bare sweep ender det opp med at noen av de vil heller tilbe deg og knele/be ved dine føtter... hehe. Veldig artig. Noen ganger er det heller ikke nok plass for at flere av de angriper det samme målet. Ellers anbefaler jeg å introdusere dem til hånda di... :devil:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...