Gå til innhold

hvilket guilwars er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, sto litt fast.. noen av dere sier at Prophecies er best, noen antyder at Nightfall er bedre..

Begge er Online og begge er INGEN mndpris right?

Så, konkret.. hva skal eg gå for..? :)

Skrevet

Prophecies er best, ingen tvil.

I Factions bryter de på en merkelig måte med alt som var bra med guildwars, og det suger max. I nightfall har de tatt seg litt sammen, men det er fortsatt ikke like bra stemning (blant annet) som i prophecies.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Funker det slik at du må starte på nytt i alle sammen?

Eller kan du transfere chars

Skrevet

Som de fleste her sier, prophecies er best. Factions er det absolutt verste. Har ikke klart å rote meg igjennom det enda. Det er så forbanna stygt der, og noen av questene burde være aldri vært laget (Lux/Kurz Factions farming).

Skrevet

Har spilt Guildwars i 1300 timer nå. Og hittil, må jeg si at jeg fortsatt best liker prophecies.

Factions blir som sagt før, rotete, anbefaler å begynne med prophecies, fordi at der er spillet lettere, det er lettere å få hjelp om du sitter fast (running, powerlvling, etc).

Lykke til :D

Skrevet

Gå for Prophecies, uten tvil det beste å starte med. Absolutt det mest varierte og lettspilte av de tre...

(Min personlige favoritt er dog Factions, hihi, men det anbefales ikke for de som er nye til GW)

Skrevet (endret)

Pfft, jeg hadde 1500 timer når jeg sluttet i Oktober i fjor, og jeg begynte ikke før noen måneder etter release.

Jeg mener at Prophecies er det beste av GW-spillene. Dog har ikke jeg spilt Nightfall, mange som sier at Nightfall er mye bedre enn Factions. Prophecies har en veldig fin og myk start, som er perfekt for nybegynnere. I Factions blir du kasta veldig rett ut i det, og storyen er ikke i nærheten av det du får i Prophecies.

Det du likevel burde satse på, er å komme inn i PvP-delen av spillet. For å kunne gjøre dette "den skikkelige måten", trenger du alle spillene, enten i form av av vanlige editions, eller såkalte PvP-editions, hvor du får tilgang til alle nye skills fra de andre spillene, men ikek PvE-innholdet. Er du først kommet skikkelig i gang med PvP, har du et utfordrende, morsomt spill du ikke kommer til å gå lei av med det første.

Edit: Om du går for prophecies (noe du bør gjøre :p), må du for all del ikke følge Bzerkers råd om powerlevling og running. Spill spillet slik det er meningen at det skal spilles, det er utrolig mye mer meningsfullt, og du lærer mye mer.

Endret av DurinVIII

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...