Gå til innhold

Sniktitt på Tom Clancy's: EndWar (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramlet så og si fullstendig av RTS lasset etter Homeworld spillene. Men dette høres veldig spennende ut. Spesielt mtp. at man kan styre spilet med stemmen. Lurer på om dette virkelig blir bra.

 

Trudde først dette her var ein tittel som fungerte på samme måte som GRAW, bare enda lenger frem i tid :p

Lenke til kommentar
Det høres bra og ser bra ut men det er irriterende at det er til kun til konsoll.

8721574[/snapback]

 

Det er akkurat der jeg mener du har feil holdning. Jeg er møkk lei av dårlige porteringer, og gleder meg stort til å se hvordan et strategispill utviklet kun for konsoll blir :)

Lenke til kommentar
eneste spillet i nyere tid som har noe som helst med Clancy bøker å gjøre var det orginale R6 spillet som kom i 98. ingen av de andre spillene siden har vært basert på noen av bøkene hans

8469586[/snapback]

 

Well vet ikke om du har lest boken "Red Storm" men den handler i alle fall om 3. verdenskrig. Om jeg husker riktig så er handlingen der at Russland vil sikre seg oljen i Midtøsten og angriper derfor muslimene der. Samtidig vil de sikre seg mot motangrep fra NATO med et overraskelsesangrep mot europeiske Nato-land.

 

Denne boken er skrevet for en del år siden, da verdenskrig med Russland ikke er like fjern som i dag. Muligens har han basert det på dagens bilde, med muslimer og Kina mot vesten. Må i såfall innrømme at jeg ser fram til å bombe prestestyret i Iran til helvette og tilbake :devil:

8473461[/snapback]

 

 

Hehehehehehe, se hva jeg skrev for en stund siden i tråden til en annen artikkel om dette spillet! :w00t:

Lenke til kommentar

Og som det sies i artikkelen får man virkelig håpe at dette lykkes i å bli et fantastisk spill på alle måter. Stemmestyringen gleder jeg meg spesielt til. Har nettopp funnet ut at jeg kan kommandere data-styrte medsoldater i Rainbow Six: Vegas med stemmen, veldig stilig!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...