Gå til innhold

Noen som har sett forza 2 i butikk ennå?


Anbefalte innlegg

Leser at forza 2 er sluppet i PAL versjon i blant annet India og sikkert store deler av asia. Ryktes og om kopier på markedet i Tsjekkia og Tyskland. Er det noen som har sett forza 2 sluppet i noen norske butikker? PAL versjonen er fiks ferdig, så det er jo ikke umulig. Det er sikkert lite sannsynlig, men hadde vært rått... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slippes mandag 29. mai i USA og 8. juni i resten av verden...

 

Jeg blir så jæævlig sure på de som driver med det piratkopierings-greiene av spill! I alle fall når spillet er Forza 2! Jævla crackere! :mad: :mad:

I want to kick their sorry ass :ph34r:  :ph34r:

8702007[/snapback]

Nå er det jo ikke piratkopier det diskuteres i denne tråden, det trådstarter håper på å finne er jo en butikk som har brutt release datoen og lagt det ut for salg tidlig

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke piratkopier det diskuteres i denne tråden, det trådstarter håper på å finne er jo en butikk som har brutt release datoen og lagt det ut for salg tidlig

8702030[/snapback]

 

Jeg har bare hørt 8 juni i Asia og Europa, men jeg veit ikke jeg.. Kanskje noen små-sjapper nedi India har det... Men jeg skal uansett vente til etter mattetentamen.. Som er på samme dag som realese... Det ville blitt for mye spilling og for lite lesing hvis FM2 hadde kommet tidligere... Etter 8. juni er verden perfekt :love:

Endret av Sgt_Andrew_NOR
Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke piratkopier det diskuteres i denne tråden, det trådstarter håper på å finne er jo en butikk som har brutt release datoen og lagt det ut for salg tidlig

8702030[/snapback]

 

Jeg har bare hørt 8 juni i Asia og Europa, men jeg veit ikke jeg.. Kanskje noen små-sjapper nedi India har det... Men jeg skal uansett vente til etter mattetentamen.. Som er på samme dag som realese... Det ville blitt for mye spilling og for lite lesing hvis FM2 hadde kommet tidligere... Etter 8. juni er verden perfekt :love:

8702058[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig:D

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke piratkopier det diskuteres i denne tråden, det trådstarter håper på å finne er jo en butikk som har brutt release datoen og lagt det ut for salg tidlig

8702030[/snapback]

 

Jeg har bare hørt 8 juni i Asia og Europa, men jeg veit ikke jeg.. Kanskje noen små-sjapper nedi India har det... Men jeg skal uansett vente til etter mattetentamen.. Som er på samme dag som realese... Det ville blitt for mye spilling og for lite lesing hvis FM2 hadde kommet tidligere... Etter 8. juni er verden perfekt :love:

8702058[/snapback]

Release datoen passer ganske fint for meg og, er greit at det ikke kommer før eksamenstiden er ferdig

Lenke til kommentar

Er ikke ferdig med eksamensperioden før 13.juni jeg. Synes egentlig at spillet kommer på litt feil tidspunkt. Rett før sommeren, akkurat den perioden man har mer "utetid" enn "innetid". Hadde spillet kommet på høsten eller starten på våren, så hadde man hatt mere tid. Nå kan det hende at spillet blir litt glemt under sommeren...

Lenke til kommentar

Hei alle sammen, ny på forumet.

 

Jeg forhåndsbestilte Collectors Edition på XD.no. Første gang jeg bruker den sjappa. Noen som har erfaringer med dem når det gjelder hvor flinke de er til å få shippa forhåndsbestillinger (valgte A-post) slik at man får spillet minst like tidlig (gjerne før) som i butikken?

 

Tror jeg kommer til å gå helt bananas hvis jeg må vente et sekund lenger enn 8 juni, og kommer til å fly ut å kjøpe et ex i butikk hvis den ikke allerede har kommet i postkassa.

 

:dribble::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...