Gå til innhold

Detaljer om Uncharted: Drake's Fortune (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utviklerne i Naughty Dog skryter av et avansert animasjonssystem som lar Drake gjøre flere ting samtidig. Dessuten loves vi ekstremt realistisk vann, med fysikkbasert bølgesimulasjon og avanserte teknikker for å gjengi vannets overflate. Ellers kommer spillet med massevis av snadder for øyet, som "parallax mapping", "blend shaders", "bump mapping" og så videre.
Er spel-historia så grunn at dei må slenge på slike ord for å selge spelet?
Lenke til kommentar

Syns dette her ser utrolig bra ut. Endelig eit spill som ser ut til å bruke litt av kraften i PS3. Etter å ha sett litt gameplay filmer skofter det enda litt på animasjoner syns eg, ihvertfall utifra det utviklerene skryter på spillet. Men dette er blitt enda ein grunn for meg å kjøpe PS3.

Lenke til kommentar
Utviklerne i Naughty Dog skryter av et avansert animasjonssystem som lar Drake gjøre flere ting samtidig.

Kan ikke akkurat si at jeg så noe særlig til dette i de gameplayfilmene som dukka etter Gamer's Day. Han så ikke noe mer livaktig ut enn Lara Croft gjorde i Tomb Raider: Legends til Xbox 1...

 

(Edit: I hvertfall ikke i forhold til det man skulle forvente fra et eksklusivt nestegenerasjons spill...)

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...