Gå til innhold

Condemned 2:BloodShot !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Here it goes !

beste launch spillet kommer tilbake mer brutal den ever !

http://news.teamxbox.com/xbox/13460/SEGA-A...ed-2-Bloodshot/

Taking the Condemned universe to a new level, Condemned 2: Bloodshot introduces a variety of thrilling online multiplayer modes, including deathmatch, that promise to deliver the most brutal hand-to-hand combat experience the first person genre has ever seen.

nice :dribble: !

Endret av Torrevieja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ohh coolt a multiplayer ! Syntes single player var drit bra i dette spillet, gleder meg til fortsettelsen.. Fy F** jeg skvatt bra noen ganger i det spellet.. Kjørte 5.1 også heh

Skrevet (endret)

Jeg stokk som faen i Codemned, satt med 5.1 øreklokker, viste nesten aldri når en plutselig var bak meg :D

Var ett par plasser jeg hoppet opp og banna "fy faen jeg skvatt" midt på natta og alt lys var av og familien sov :tease:

Endret av Toman85
Skrevet

Ble så utrolig glad da jeg fikk vite dette, selv om jeg hadde en god følese på meg at 2 skulle nok komme engang så ble ikke så overasket men bare jævlig glad. Condemned(1) er det beste spill til 360 til nå mener jeg. Håper 2'en blir enda bedre.

Skrevet

Gleder meg! Har bare spilt 1eren litt. Ligger og venter på tur i hylla. Men fikk godt inntrykk av stemningen. Fikk litt sånn Se7en følelse.

Skrevet

Hadde tenkt til å skaffe meg 1'rn snart egentlig.. :) har hørt mye fælt om dette spillet, av kompiser.. så ser frem til å spille det.. :)

med fælt mener jeg at folk har blitt livredde..

Skrevet

Hehe satt med hjertet i halsen under 1`ern. Blei alltid til at eg spillte det om kvelden/natten for maksimal uttelling. Hoy så eg brølte ut i skrekk til tider :wee:

Skrevet (endret)

Det der er jo ikke Ethan Thomas da ! Sikker en av uteliggerne som har bøffa/skaffa seg noen gunnere. Thomas ser helt annerledes ut.. Husker fra enern at han fikk sånn monster trynet, så mye kan ha skjedd.

Endret av Torrevieja
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ah, gleder meg til dette! Gjorde meg ferdig med Condemned igår natt, og det var en skummel, men herlig opplevelse. Håper de greier å fange den ekle, "skitne" atmosfæren i oppfølgeren også :)

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...