Gå til innhold

- Hetten holder meg frisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er ikkje noko professor på området, men kan ikkje påstå eg har noko tru på at dette er fakta. Er det ikkje signaler i lufta inne i huset sjølv om det ikkje er ein telefon der?

 

Dersom dette er faktum er det sjølvsagt veldig synd for dei som lider av dette.

Lenke til kommentar

kvalme, svimmelhet, hodepine, fordøyelsesproblemer, hukommelsestap...DAMA ER LOCO! klin kokos! sprø som en kavring! en hittil uoppdaget grad av tilbakeståendhet!

 

men, hun må nok ha denne hetta på seg hele tiden, med mindre som hobgoblin sier, huset er et faradaybur, for radiostasjoner sender jo ofte 24-7 365 dager i året, og DET er jo farlig!

LOOOL ROFLMAOANHAHAANDWSTCASMPB!!

 

forresten, kan noen spørre henne om hvor mange sider det er i en trekant?

 

EDIT: søkte opp en artikkel på wikipedia, og i den står det om tester som viser at denne sykdommer virker heller psykisk, men st noen driver å argumenterer med dette.

http://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_sensitivity

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Kan ikke la være å undre meg over den delen som har med han som besøkte henne med mobilen. Ble hun dårlig før det ble oppdaget at han hadde glemt å skru den av? Detaljer er i høyeste grad viktig i det området.

8508789[/snapback]

 

Akkurat. som tidligere nevnt, ta en blindtest! Seriøst, det er den aller aller beste måten å finne det ut på. Anbefalt lesestoff!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...