Gå til innhold

- iPhone er irrelevant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager sammenligne Windows Mobile-mobiler med iPhone? De er generellt helt annerledes, samt myntet på et annet marked.

 

iPhone har sine fordeler i design, markedsføring og grensesnitt, mens Windows Mobile har stor mulighet for å innstallere egne programmer og få nye muligheter, og er gjerne store og har mye teknologi.

 

At iPhone er en smartmobil som enkelte vil ha det til er i hvert fall tull..

Lenke til kommentar

Ja, jeg husker jeg ble irritert og sur dagen etterpå når jeg fant ut at jeg hadde brukt mye tid på å sitte å høre på Steve Jobs lyve.

 

iPhone skulle kjøre en miniversjon, men fortsatt like avansert, av OS X. Videre skulle den få andre smarttelefoner til å skamme seg.

 

Hva er resultatet? At man kan laste ned widgets, hvis de er godkjent eller utgitt av Apple. Helt bak mål. Vi merker da ingenting til at denne har noe miniversjon av OS X, og muligheter til egne programmer hadde den visst ikke likevel nei.

 

iPhone med sitt grensesnitt er selvfølgelig bra på enkelte områder, og har utrolig potensiale på andre områder, men så langt er det ikke noe særlig positivt i mine øyne. Morsomt at jeg synes det nå, for jeg var såååå med når jeg så på presentasjonen live.

Lenke til kommentar

ïPhone lever nå på 2 (TO) ting.

 

1. NAVN!!! EN av de FÅ grunnene er at den er linket til MAC, og iPod, folk med hysteri over disse produktene vil da selvsagt ha en iPhone.

JA mac er bra "dataer" OSX er bra og det skal Apple ha skryt for.

 

iPOD deriomt: er en utdatert mp3 spiller, den lever av navet fordi det var de første mp3 spillerne med uhorvelig mye plass, et stort pluss for 5 år siden.. men ikke nå. Den har mange konkurenter (zun, creative, Sandisk for å nevne noen på det NORSKE markede) som gir bedre lyd og flere muligheter samt samme plass.

iPod lever i dag på NAVN og........

 

Nummer 2. DESIGN. Apple produkter kjører gjerne stilrent design, og jeg skal være den første til å innrømme at joda, de ser bedre ut enn mange andre. men dette er dårlig basis for å kjøpe en telefon, det finnes og kommer andre telefoner som ser like fine ut, viss ikke bedre.

 

Jeg mener at iPhone blir en eiendel for de som ønsker masse plass uten å bruke minnekort på en annen telefon, som synes designet er noe av det viktigste på telefonen OG folk som absolutt må ha apple produkter. GROW UP!!

 

Jeg kan også da legge til så det ikke blir masse krangling. JA jeg bruker apple produkter, og har ingenting imot selskapet, jeg bruker Mac daglig på skolen. JA jeg har en iPod, KUN fordi jeg fikk den. jeg byttet den ut etter 3 uker til fordel for en CREATIVE med bedre skjerm, samme minne og bedre lydkvalitet, denne kostet 100 kr mere enn iPoden. Den kunne også bruke utstyr som ikke var laget spesiellt for den (slik som ipod må ha)

Lenke til kommentar
IPhone får kanskje støtte for det WM6 har bare litt annerledes.

HVis IPhone blir som IPod så kommer det til å komme all verdens spill, programmer og hvertfall utstyr.

8430622[/snapback]

Det er nettopp dette som hadde vært så nydelig hvis den faktisk kjørte en miniversjon av OSX med støtte for nye programmer, ikke bare widgets.

 

På grunn av navnet og "trynefaktoren" hadde det blitt utviklet så utrolig utrolig mange programmer, både gratis og som koster penger, slik at iPhone kunne blitt en ordentlig smarttelefon.

 

Sånn som det er nå ser det ut til at den ikke har støtte for noe særlig avanserte programmer, og at det som i det hele tatt skal komme skal Apple stå for.

 

Støtter den i det hele tatt java?

Lenke til kommentar
  • 10 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...