Gå til innhold

Endelig videoer på Gamer.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempefint system! Og det å legge ut GTAIV-traileren som en av de første var jo en liten genistrek. Sikkert mange som kommer til å bli kjent med systemet, nå. :D

 

EDIT: Hvor ofte kan vi regne med at nye videoer dukker opp? Et par ganger i uka? En gang i uka?

Endret av Hawko
Lenke til kommentar
Bra tiltak! :thumbup: Men det lagger litt når jeg ser på video hmm

8273660[/snapback]

det var ikke bare til meg nei....

 

Bra tiltak, men missliker at alt skal gå i flash :(

Og det å legge ut GTAIV-traileren som en av de første var jo en liten genistrek. Sikkert mange som kommer til å bli kjent med systemet, nå.

Tja, lasta ned fra orginal siden i 720p :)

Mye bedre enn enkel hakkete flash

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Må vi til og med ha Flash 9 for å fungere? Hva slags video-codec bruker dere? Helst burde man ha støtte for Flash-7 for å sikre at alle Linux-brukere er med. ;)

8274433[/snapback]

Flash 9 finnes for Linux også.

 

Det kan også være et forbipasserende lasteproblem som gjør at noen har opplevd hvit skjerm. Dere får holde ut med oss i innkjøringsfasen :-)

Lenke til kommentar

Liker det veldig godt, men kunne gjerne sett et par forberedninger:

- Knappene under bildene nede til høyre er svarte og ikke særlig fine. Minner om ITAvisen sitt design. Kan de ikke iallefall gjøres mer gjennomsiktige? Ikke så _knallsvarte?_ I tillegg er det helt umulig å se at det står "Se video >>" der.

- Tittelen på videon oppe til høyre er også i denne svartfargeboksen. Hva med å ha den i oransje&hvit?

 

Ellers foretrekker jeg flash fremfor nedlastning, så bra der. Stort vindu også. Hastigheten så helt fin ut. Nå trenger vi bare videoanmeldelser!

 

En annen ting dere bør legge til er en "replayknapp" som dukker opp når videon er ferdigspilt. Spol tilbake-knappen er vanskelig å oppdage og i tillegg ulogisk. Den burde i det minste spole tilbake OG starte playback igjen.

 

Edit: Hmm, fikk plutselig hvit skjerm jeg også nå. GTAIV-filmen fungerte første gang, men nå funker ingen filmer.

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Tjenesten ser veldig bra ut, men påpeker enda tydeligere enn tidligere hvor mye bedre det hadde vært med et midtstilt enn venstrestilt design. Å ha videoen trengt inntil venstrekanten av skjermen gjør det litt rart å se på. Midtstill designet er dere snille! :)

 

Forøvrig så videoene ut til å ha en svært høy kvalitet. Er det On2 VP6 og Flash 8 dere bruker, eller noe annet? Flere tekniske detaljer, takk! :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...