Gå til innhold

Omtale av Virtua Fighter 5 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er forståeleg at SEGA utelot dette fordi kampar over nett vil bli håplause om nettverket ikkje er hundre prosent stabilt,

 

DOA4 er da problem-/lagfritt å spille over nett, så jeg forstår ikke hvorfor du skal forsvare sega på dette punktet. Eller er det noe med PSN som jeg ikke har fått med meg som skaper problemer, i så fall vil det komme noe online på 360 versjonen?

 

Uten online så kreves det ikke bare at en selv bruker mye tid på å bli bra, men man må ha en kammerat i nærheten som bruker like mye tid så man har noen å trene mot.

 

Jeg håper på en patch eller 360-utgave med online i framtiden...så skal dette kjøpes inn garantert.

Lenke til kommentar
Det er forståeleg at SEGA utelot dette fordi kampar over nett vil bli håplause om nettverket ikkje er hundre prosent stabilt,

 

DOA4 er da problem-/lagfritt å spille over nett, så jeg forstår ikke hvorfor du skal forsvare sega på dette punktet. Eller er det noe med PSN som jeg ikke har fått med meg som skaper problemer, i så fall vil det komme noe online på 360 versjonen?

 

Uten online så kreves det ikke bare at en selv bruker mye tid på å bli bra, men man må ha en kammerat i nærheten som bruker like mye tid så man har noen å trene mot.

 

Jeg håper på en patch eller 360-utgave med online i framtiden...så skal dette kjøpes inn garantert.

8242313[/snapback]

 

 

Poenget til SEGA er vel meir det at dei ikkje vil gi ut noko som ikkje fungerar optimalt. Og det meinar eg er forståeleg, utan at det blir eit forsvar av den grunn.

 

Uansett trur eg online hadde fått stor betydning for spelet om det hadde vore med.

Lenke til kommentar
In a recent interview, AM2 shifted the blame for no online play on VF5 onto the fact it runs at 60fps. They state that there are barriers to network gaming under this condition and wish they had an internet structure that would convince the players who develop frame by frame attacks.

 

Det er jo ganske sykt med "frame by frame attacks" i 60fps. :ph34r:

Hvis det stemmer tør jeg ikke engang tenke hva "host advantage hadde gjort med dette spillet.

 

60fps to blame for no online play on Virtua Fighter 5

Lenke til kommentar

VF5 vart kjøpt lanseringsdagen, likar denne serien godt. Synest der er litt meir djupne i sjølve kampsystemet enn konkurrentane, og når ein får god flyt kan kampane sjå skikkeleg flotte ut.

 

Bra for 360-folket at dette kjem til deira konsoll, so får dei òg eit skikkeleg slåstespel. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
VF5 vart kjøpt lanseringsdagen, likar denne serien godt. Synest der er litt meir djupne i sjølve kampsystemet enn konkurrentane, og når ein får god flyt kan kampane sjå skikkeleg flotte ut.

 

Bra for 360-folket at dette kjem til deira konsoll, so får dei òg eit skikkeleg slåstespel. :)

 

Kay

8247607[/snapback]

 

Vi har allerede et skikkelig slåssespill MED online. DOA4, funker laggfritt over nett.

 

 

@SBS

 

Si ikke det, DOA4 funker da optimalt på Live, så hvorfor skulle ikke dette funke?

 

For meg høres det mer ut som at PS3 sliter med Online, bare se på Virtua Tennis 3. PS3 versjonen har ikke online, mens x360 versjonen har det.

Lenke til kommentar

Synes ikke spillet er noe bra, skjønner ikke hvorfor det får 8/10. Def Jam: Icon er ett mye mer realistisk spill hvor du virkelig FØLER du blir skadet. Virtua Fighter er bare SPLASH SPLASH SPLASH og altfor kjappe animasjoner. Det ser bare så tegneserieaktig ut. Håper neste Tekken greier å bryte seg vekk fra dette.

Lenke til kommentar
Synes ikke spillet er noe bra, skjønner ikke hvorfor det får 8/10. Def Jam: Icon er ett mye mer realistisk spill hvor du virkelig FØLER du blir skadet. Virtua Fighter er bare SPLASH SPLASH SPLASH og altfor kjappe animasjoner. Det ser bare så tegneserieaktig ut. Håper neste Tekken greier å bryte seg vekk fra dette.

8253369[/snapback]

 

Tror ikke 8/10 er fra en skala over hvor bra et spill kan være, men 8/10 på en skala over hvor bra et japanske arkade-hall-fighter spill kan være.(det er en forskjell)

 

Det er et spesiellt spill for spesielle gamere, de som ikke liker det er nok heller ikke i målgruppen til utviklerene.

 

Det er fint at noen tør og lage spill som ikke er for massene også...

Lenke til kommentar

Meget inntresant spill, lurer på hvor vel balansert det egentlig er i for eksempel i forhold til DOA4 som jeg har spillt endel det siste året.. Gleder meg til det kommer til xbox360 ettersom jeg ikke kommer til å kjøpe meg PS3 (med det første :p)..

 

Jeg husker enda når jeg var liten å brukte opp alle lommepengene på en spille automat med virtua fighter.. Good times :)

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...