Gå til innhold

Rock /Alternative Rock


Fun

Anbefalte innlegg

For oss som liker Rock/Alternative Rock, og ikke så alt for hard rock! :)

 

Innen for Rock/Alternative Rock vil jeg nevne noen bra grupper som: RHCP, Anberlin, The all American rejects og My Chemical Romance! Suuper musikk :D

 

Jeg har ikke funnet noen sider hvor Rock blir diskutert. FInner jo bare Trance eller Metall sider, så her kan vi jo diskutere alt mulig rundt rock! håper det er andre som liker det like godt som meg her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alternative Rock/Metal har eg fått veldig sansen for.

Nokre band eg har vært innom:

 

Alice In Chains

Incubus

A Perfect Circle

The Smashing Pumpkins

Nine Inch Nails

Red Hot Chili Peppers

Radiohead

Rage Against The Machine

Oasis

Muse

Audioslave

 

Du kan nok fordele dei enda meir i forskjellige sjangrer, enkelte heller meir mot metal, progressivt osv...men det er så stress. :p

Lenke til kommentar
Både RHCP og MCR er bra grupper :cool:

 

Men noen som har forslag til bra sanger? Fra uansett grupper, bare det er bra rock :)

8242993[/snapback]

Coheed & Cambria, hele albumet: Good Apollo I'm Burning Star IV, Vol.1...osv.. er jo ganske bra synes jeg, favoritten min den er: Ten Speed (Of God's Blood & Burial) så den kan jeg absolutt anbefale

Lenke til kommentar

Hva med Queens of the stone age? De grenser vel kanskje mer mot hard rock/stoner rock. Kan nesten ikke vente til det nye albumet kommer i juni. Når jeg først er i gang så vil jeg også nevne PJ Harvy og Mark Lanegan, de er faktisk også delvis med på det nye albumet til qotsa.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Trenger å velge ut  RHCP sager... hvilke tre synes dere er best? :)

8298853[/snapback]

 

Otherside er den første jeg kommer på. Liker også Easily, Under the bridge og Snow. Er ikke sikkert disse passer ditt formål, men gode sanger er det vertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...