Gå til innhold

Han skifter mobil hver uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oi shit! Hvis han beholder dem som det ser ut som om han gjør, åssen i granskauen har han råd til det?

8195831[/snapback]

 

om du tenker på bildet så er det enten ett gammelt arkivfoto som amobil hadde liggende, eller ett som har blitt laget til for artikkelen. fotografens navn står under bildet...

 

alt i alt så lurer jeg på hva for driver ham til denne byttingen. er det brukergrensesnittet? i så fall kan det bli morsomt å se om FIC neo vil falle i smak siden en der kan tilpasse alt av programvare (linux :dribble:).

 

om det er maskinvarerelaterte mangler så blir det i høyeste grad vanskelig siden det virker som det blir mer og mer vanlig at en har mobiler med overlappende basisfunksjoner men med ett eller annet som stikker seg ut fra resten av produsentens portefølje. med andre ord, du vil ikke finne en supermobil som har "alt".

Lenke til kommentar
Her er studenten som bokstavlig talt skifter ut mobilen oftere enn du skifter undertøy.

 

Les mer

8195633[/snapback]

 

Useriøst. For det første hater jeg den type feilbruk av bokstavlig talt, for det andre synes jeg det er dumt at man bruker forstyrrende mennesker som underholdnig og sist men ikke minst: who cares? ;)

 

Også ja: Jeg kan garantere at det ikke forekommer at jeg ikke skifter undertøy på en uke!

Lenke til kommentar

han er sikkert en riking, eller så kjøper han alt på salg..hvem vet hvor billig mobilene er i japan eller der han er fra? der er de jo kjent for mobiler osv..men hvis alle mobilene ca kosta 3500, har han betalt over 1750000 bare for mobilene..tenk på abonnement eller kontant kort i tillegg:S sykt! jaja, skjønner ikke pointe med det da:S

Lenke til kommentar

Fyren er jo dum. Hva med å sette seg litt inn i hva mobilen kan gjøre/ikke gjøre før man kjøper og også bruke litt tid etter a man har kjøpt den til å bli kjent med alle dens egenskaper. Nye telefoner i dag med gode operativsystmer kan du legge inn det meste for å utfylle mobilens funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Fyren er jo dum. Hva med å sette seg litt inn i hva mobilen kan gjøre/ikke gjøre før man kjøper og også bruke litt tid etter a man har kjøpt den til å bli kjent med alle dens egenskaper. Nye telefoner i dag med gode operativsystmer kan du legge inn det meste for å utfylle mobilens funksjonalitet.

8201052[/snapback]

 

med så mange mobiler han har hatt så tror jeg nok han vet hva de kan. så opptatt av mobiler som han er.

Lenke til kommentar

Hehe....ja, jeg må si at dette er meg!

 

Har hatt alle telefoner som er kommet ut i Norge siden 2000. I tillegg en del fra utlandet som man ikke fåt i Norge. Veptu, Motorola A1200, A780, A1000 etc.

 

Bare de siste 7 dagene har jeg hatt ( og solgt ) Nokia N93i, SE W880 og Veptu Signatur. TRE telefoner på en uke :whistle::innocent:

 

Jeg finner heller ingen som passer mitt behov...eller ettere sagt. Jeg går fort lei. Her e noen av mine telefoner:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Picture545.jpg

 

Picture534.jpg

 

Picture455-1.jpg

 

Picture333.jpg

 

Picture550-1.jpg

 

Picture158.jpg

 

ferie2006050.jpg

 

Picture150.jpg

 

ferie2006056.jpg

 

ferie2006040.jpg

 

Samsungi320008.jpg

 

Samsung012.jpg

 

P990021.jpg

 

P990015.jpg

 

P990008.jpg

 

MiniMini013.jpg

 

MiniMini004.jpg

 

Picture185.jpg

 

Picture169.jpg

 

Picture519.jpg

 

Picture259.jpg

 

Picture476.jpg

 

Picture512.jpg

 

PHOTOBUCKET8.jpg

 

PHOTOBUCKET7.jpg

 

PHOTOBUCKET5.jpg

 

PHOTOBUCKET3.jpg

 

PHOTOBUCKET13.jpg

 

Picture612.jpg

 

Picture593.jpg

 

Picture587.jpg

 

 

Dette er ett lite utvalg :thumbup:

 

Skjul-tag lagt inn av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Fyren er jo dum. Hva med å sette seg litt inn i hva mobilen kan gjøre/ikke gjøre før man kjøper og også bruke litt tid etter a man har kjøpt den til å bli kjent med alle dens egenskaper. Nye telefoner i dag med gode operativsystmer kan du legge inn det meste for å utfylle mobilens funksjonalitet.

8201052[/snapback]

 

med så mange mobiler han har hatt så tror jeg nok han vet hva de kan. så opptatt av mobiler som han er.

8201069[/snapback]

 

en telefon som blir byttet etter 12 timer er vel såpass skivebom at han kan umulig ha vurdert telefonen nøye før han kjpte den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...