Gå til innhold

Kjøl ned musehånden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved første øyekast trudde jeg det var en slags sci-fi kjøledings som brukte en form for stråling til å kjøle med.

 

En membran for å flytte luft med er jo også smart, men jeg lurer på hvor effektiv den er. Kanskje man kan få se slike "membran kjølere" på kjøleribber en dag hvis de virkelig er effektive.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Jeg greier ikke å se likheten mellom prinsippskissen og produktbildet.

 

Prinsippskissen ser ut som en maskin for å lage røykringer. Lurer på om det bare er å koble til en boks med kunstig røyk for å få en stilig effekt? :p

 

Håper nærmere støymålinger viser at den er mer stillegående enn vifter med tilsvarende størrelse og luftgjennomstrømning.

Lenke til kommentar
Nok en sak for fjortisser som skal prøve å øke statusen i flokken ved å ha noe så kult! men i mine øyne totalt ubrukelig, svetter du så mye at du trenger en sliken, burde du gjort noe annet enn å vært foran pc'en.

8185872[/snapback]

 

Har du aldri blitt "klam" i henda av ett bra spill, Heftig shotout og lignende :p

 

Selv om man kan bli "svett i henda" av og til betyr ikke det at man er en feit jæ... som aldri rører på seg :innocent:

Lenke til kommentar

Markedet må vel eventuelt ligge hos de som generelt sliter med klamme hender. Personlig tror jeg det aldri har skjedd meg gjennom mange år med spilling at jeg har begynt å svette i hånda under spilling. Men det har skjedd flere ganger at jeg har fått kald hånd under spilling. Kanksje det finnes en variant med varm-luft også. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er klam i hånda nå, uten å spille og uten være feit. Noen er bare naturlig klam i hendene.

 

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe en slik en for dét. Har høyere prioriteringer enn å kjøle ned én hånd.

 

Dog håper jeg at dette kan brukes andre steder enn for å kjøle ned hender. Kanskje for å kjøpe ned komponenter i pcen, uten å støye? Det hadde vært en klar forbedring for ørene.

Lenke til kommentar
Musearm kombinert med kulde?  :nei:

 

* Leddgikt in the making *

 

Strålende, Thermaltake!  :thumbdown:

8186456[/snapback]

Men er dette egentlig snakk om noen aktiv kjøleenhet? Slik jeg forstår fungerer den bare i praksis som en vanlig vifte. dvs. den blåser ut romtemperert luft.

Lenke til kommentar
Musearm kombinert med kulde?   :nei:

 

* Leddgikt in the making *

 

Strålende, Thermaltake!  :thumbdown:

8186456[/snapback]

Men er dette egentlig snakk om noen aktiv kjøleenhet? Slik jeg forstår fungerer den bare i praksis som en vanlig vifte. dvs. den blåser ut romtemperert luft.

8186479[/snapback]

Der jeg skrev "kulde" kan du erstatte det med "trekk", så får vi samme resultat.

Lenke til kommentar
Der jeg skrev "kulde" kan du erstatte det med "trekk", så får vi samme resultat.

8186512[/snapback]

Tviler vel sterkt på at denne enheten uansett er istand til å gjøre noe som helst annet enn å kjøle ned huden og kanskje gjøre det litt mer behagelig for de med klamme hender. De fleste har vel også minst 20grader inne så langtidseffekten av "trekken" tror jeg er totalt ignorerbar. ;)

Lenke til kommentar
Nok en sak for fjortisser som skal prøve å øke statusen i flokken ved å ha noe så kult! men i mine øyne totalt ubrukelig, svetter du så mye at du trenger en sliken, burde du gjort noe annet enn å vært foran pc'en.

8185872[/snapback]

Utrente folk svetter mindre enn trente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...