Gå til innhold

Gigantlansering av minimodeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I tillegg har telefonen mp3-spiller og FM-radio med RDS, som gir ekstra god lydkvalitet på mottak, slik Sony Ericsson lenge har tilbydt i sine telefoner.

 

Til opplysning så har ikke RDS funksjonen på radioen noen som helst betydning på kvaliteten. Den sender riktig nok ut såkalte AF signaler som hele tiden sørger for at radioen har den beste frekvensen tilgjengelig. Ellers sender den bare ut informasjon om sangtitler osv. Den har ingen signaler som forbedrer sendingen på noe vis.

Lenke til kommentar
I tillegg har telefonen mp3-spiller og FM-radio med RDS, som gir ekstra god lydkvalitet på mottak, slik Sony Ericsson lenge har tilbydt i sine telefoner.

 

Til opplysning så har ikke RDS funksjonen på radioen noen som helst betydning på kvaliteten. Den sender riktig nok ut såkalte AF signaler som hele tiden sørger for at radioen har den beste frekvensen tilgjengelig. Ellers sender den bare ut informasjon om sangtitler osv. Den har ingen signaler som forbedrer sendingen på noe vis.

7930441[/snapback]

 

Godt å lese. Har alltid ment at jeg får minst like godt mottak på min 6288 (uten RDS) som de RDS-mobilene jeg har eid.

Samme om jeg går rundt, tar heis eller kjører bussen.

Syns faktisk mottaket på 6288 er bedre enn på de RDS-telefonene jeg hadde, men det kan vel muligens skyldes generell kvalitet på mobilen, hva vet jeg. :innocent:

Lenke til kommentar
F700 er jo übernice. Men ikke WM? og ikke Wi-Fi?

Uten det, blir det nok ikke noe som selger så alt for mye, men kanskje litt. Spørs på prisen. Med Wi-Fi, og ikke minst WM, ville den vært en skikkelig killer

7932086[/snapback]

 

Er utrolig synd! Håper det kommer en versjon av F700 med WI-FI. Som sagt, denne hadde vært en killer!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...