Gå til innhold

Godord om Skullcandy


ole1990

Anbefalte innlegg

Til skolestart dette året kjøpte jeg meg ett skullcandy headset på den lokale Spaceworld butikken.

Etter noen måneder merka jeg at jeg hadde fått en skade på headsetet mitt. Der som man drar ut slik at headsetet ble lenger, hadde fått en liten knekk på seg. Neste måned var det slik på andre sida også.

I dag dro jeg innom den butikken jeg kjøpte headsete, og sa det som det var:

 

Jeg sa at jeg hadde kjøpt et skullcandy headset her for en stund sida, men at jeg nå hadde fått en skade på den. Jeg viste fram skaden, og spurte om det gikk ann å bytte det, i og med at det er livstidsgaranti på Skullcandy sine headset.

Da sa ekspiditøren at nei da, de har ikke noen form form for livstidsgaranti.

Det var jeg skrå sikker på at det var, så jeg protesterte, og sa at det hadde de...

Uansett.. Jeg fortsatt med at jeg ikke har kvitering heller (jeg har lest om flere som har fått byttet sitt uten kvitering), og da slo han seg helt vrang.

Men av en eller annen grunn sa han allikevel at han skulle sjekke det opp, så han tok headsettet og la det under disken, og fikk navnet mitt og telefon nummer og sa at han skulle gi meg beskjed når han hadde sjekka med de som lager headsetet.

 

Noen timer senere fikk jeg denne meldinga:

"Kom innom, så får du ett nytt headsett! Mvh Spaceworld Maxi"

 

:!:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Det er vel skullcandy hesh som blir ødelagt så ofte? Mitt ble ødelagt, og en i klassen sitt også.

 

Men jeg kjøpte et nytt, sånn metallica edition. Byggekvaliteten var mye bedre på denne tror jeg.

 

Lyden er like elendig da. Men jeg er ikke kresen, så det funker greit.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...