Gå til innhold

Slik overfører du filer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

ett annet problem med blåtann/bluetooth, er at oppsettet ikke alltid er like enkelt.

 

og det blir ikke bedre av at visse mobilprodusenter, mumle nokia mumle, trenger ekstra programvare på pcen du skal overføre til og fra. det har i det minste vært min opplevelse dem siste gangene jeg har prøvd. om det har endret seg på nyere modeller vet jeg ikke.

 

nåja, nyere utgaver av blåtann lover enklere paring av enheter og raskere overføring (dem skal innføre UWB etter hvert. samme som blir brukt i trådløs usb). men det krever igjen at du har ny enhet i begge ender.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nok en "vg/dinside" guide der vi lærer at "jada det går fint å føre over filer, bare gjør som det står i manualen".

 

ellers står det absolutt ikke noe fornuftig i denne guiden, fordi som nevnt er det ikke bare å plugge i vei.

på en nokia jeg testet forleden tok det en halvtime og vel så det før jeg hadde ført over den første mp3'en. fordi man må jo instalere en giga softwarepakke, pare mobilen, konvertere musikk og lære seg det håpløse grensesnittet.

 

På min gamle Razr går det så langt som at det medfølgende software ikke fungerer i det hele tatt, noe som var et vanlig problem. Det medførte nedlasting av ulovlige programmer. Er det forresten slik at man må ha kjøpt musikk over Itunes for å føre over til Iphone? (rofl?)

Lenke til kommentar
ett annet problem med blåtann/bluetooth, er at oppsettet ikke alltid er like enkelt.

 

og det blir ikke bedre av at visse mobilprodusenter, mumle nokia mumle, trenger ekstra programvare på pcen du skal overføre til og fra. det har i det minste vært min opplevelse dem siste gangene jeg har prøvd. om det har endret seg på nyere modeller vet jeg ikke.

 

nåja, nyere utgaver av blåtann lover enklere paring av enheter og raskere overføring (dem skal innføre UWB etter hvert. samme som blir brukt i trådløs usb). men det krever igjen at du har ny enhet i begge ender.

9268230[/snapback]

 

Series 40 3rd og siste versjon av Series 60 har nå mulighet til og dukke opp som flyttbar disk.

Lenke til kommentar

Hum.. Blåtann er det bare å gi beng i hvis man kjører vista enn så lenge..

Mulig det virker med andre produsenter ..

Men er blåtann brikken produsert av ivtcorporation / Bluesoleil

Vil den ikke kunne overføre mere en 5mb , for selv om det er "ekte" brikker fra de , sier de at de må ha 10-20$ ekstra fra vista brukere for at de skal kunne bruke produkter fra de.

Samt vil ikke svare på mail eller være noe behjelpelig med å fikse eller gi noe support før man betaler denne avgiften.

Ikke helt sikker hvordan man kan merke om brikken er produsert av de :(

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

du gjør bare slik og slik - det er endel telefoner som har eget program for overføring av musikk og bilder. så det som står i denne artikkelen er ikke helt sant. bruker du ikke programmet får du ikke en lyd ut - jeg får melding: "kan ikke spille denne filen", om jeg ikke bruker med følgende program.

ThM

Molde

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...