Gå til innhold

La oss diskutere Terminator


Martin-sama

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tittelen sier vel det meste, her kan vi dele tankene våre om Terminator-filmene.

 

Jeg digger filmene, ingen sitater slår Arnold Schwarzenegger sine i disse filmene! :D

 

Jeg liker best nummer 2, har sett den ganske så mange ganger. Er enda imponert over de gode effektene, da den er ganske gammel.

 

Det jeg lurer på er hva dere tror om 4'ern? Den er visst ventet i 2008, men dessverre er det sagt av produsenten at; Arnold ikke skal spille. For min del er det veldig dumt, kan ikke tenke meg en Terminator-film uten han.

 

Hva syntes dere om filmene? Fler enn meg som liker dem? :)

 

-

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at han ikke skal være med? En kompis av meg sa at han skal være med i filmen så man får skrevet han ut av historien før han sier takk for seg.

 

Personlig så ELSKER jeg Terminator-filmene, det er et eller annet med det endoskjelettet som jeg sluker rått! Er såpass glad i Terminator at jeg kjøpte en statuett fra USA til den nette sum av...vel, den var dyr :)

 

20306.jpg

(jeg har 1:1 scale, ikke den mindre utgaven)

Lenke til kommentar

Jeg likte de to første Terminator filmene veldig godt, de er megatøffe filmer, som i tillegg har ett svært høyt spenningsnivå. Jeg finner også filmene litt interesante, jeg tenker iallefall en del på tidsreising og slike finurligheter etter at jeg har sett disse filmene.

 

Jeg har hørt noe snakk om at fireren vill fåregå i den fremtiden man ser glipp av på begynelsen av Terminator filmene, en tid etter "verdens undergang". Ikke vet jeg om dette kun er spekulasjoner, men hvis denne filmen primært fokuserer på krigen mellom meneskeheten og maskinene, har jeg stor tro på at filmen kan bli bra.

En skikkelig mørk, dyster og møkkette fremtidskrigsfilm er definitivt noe jeg kan tenke meg å se. Jeg har langt mer tro på dette, enn en film som spinner rundt det samma gamla, med Arnold som nok en gang besøker fortiden.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

De to første filmene liker jeg godt. Spennende filmer med humor, og mye annet. Knallbra action! Den tredje var så som så. Kunne ikke måle seg med de to første, men dog en helt grei film.

Lenke til kommentar
Sikker på at han ikke skal være med? En kompis av meg sa at han skal være med i filmen så man får skrevet han ut av historien før han sier takk for seg.

 

Personlig så ELSKER jeg Terminator-filmene, det er et eller annet med det endoskjelettet som jeg sluker rått! Er såpass glad i Terminator at jeg kjøpte en statuett fra USA til den nette sum av...vel, den var dyr :)

 

20306.jpg

(jeg har 1:1 scale, ikke den mindre utgaven)

7723267[/snapback]

 

Herlige statuer! :D

 

Dette står ihvertfall på Wikipedia:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"There were conflicting reports as to whether Arnold Schwarzenegger (who is currently involved in California government) would return. Some sources said he would return for the next installment[1], while others said he would not.[2] On 24th Oct 2006, Andy Vajna hinted in an interview [3] that the role of the character portrayed by Schwarzenegger would be terminated, and "a new and more interesting character will take its place." On November 12, 2006, it was reported Schwarzenegger will not be appearing in Terminator 4."

 

Så 3'ern igår, den er ikke på langt nær like bra som de to første..Selv om det er én og annen replikk i 3'ern som er bra! :)

 

-

Martin

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Nå er jo ikke Terminatorene skapt som "krigspersonell" da. Disse er skapt for å infiltrere meneskenes baser og på den måten ta de fra insiden.

Så på slagmarken vill vi nok heller, som vist i de fåregående filmene, se store ansiktsløse stridsmaskiner.

Men jeg tenker en i den neste filmen får se noen heftige scener med mer meneskelignende maskiner.

Blir svært spennende å se hvilken kurs denne filmen kommer til å legge seg på.

Lenke til kommentar

Det stemmer vel det, men disse kan vel ikke kalles Terminats da det er et navn satt på de maskinene som er skapt for å infiltrere meneskene.

Det er vel kanskje til fordel for filmen å ha en delvis meneskelignende fiende. Det hadde dog vært interesant med en krigsfilm hvor fienden kun var store ansiktsløse maskiner, men man hadde nok hatt store problemer med å forholde seg til en slik fiende.

Lenke til kommentar

Helt enig. Arnold får aldri noen pris for beste skuespiller, han er ganske dårlig. Men han er som skapt for Terminator-filmene.

 

Og Arbakadarba, du går vel glipp av noe, det er da ikke vanskeligere enn å leie seg 1'ern og se den? Den er mer spennende enn mye annet ;)

 

Jeg tror at vi i 4'ern befinner oss i fremtiden, i krigen mellom menneskene og maskinene. Og selvfølgelig mye om John Connors arbeid og fremgang o.l.

 

Jeg lurer veldig på hvem den interessante personen er, som skal bli Arnolds step-in. Noen ideer?

 

-

Martin

Endret av Martin-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...