Gå til innhold

hva mener dere etter å ha sett iPhone lanseringen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk presentasjon. Så veldig fristende ut ja.

Men det er ikke videokamera der, tror jeg.

Er det radio?

Jeg likte særlig godt platebiblioteket han bladde i,

helt fantastisk som sagt.

Hvis dette UI'et fungerer smertefritt ender jeg nok opp med

mitt første apple-produkt en gang i 2008.

Hvis Sony, Nokia eller andre ikke hoster opp noe like imponerende ender jeg kanskje opp med 2.generasjon iphone (med videokamera og radio) i 2008.

De som har sett presentasjonen kan vel ikke annet enn å bli imponert.

En liten revolusjon? Gjenstår bare å se om den virker da..

Lenke til kommentar

Det er vel den lekreste mobilen jeg noensinne har sett ja.

Videokamera til å filme med var mer det jeg tenkte.

På N95 kan du filme i 90 minutter hvis du har i minnekort,

på Iphone kan du vel ikke filme noe i det hele tatt.

Har lett over alt, men finner ingen steder som nevner denne for meg vesentlige funksjonen.

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Ser fancy ut denne ja, men ble litt som jeg fryktet da jeg hørte apple skulle lage telefon, regnet med at finessene kom til og gå ut over brukervennligheten.. Og jeg er skeptisk til hvordan det blir å skrive sms osv med denne telefonen, men hvem vet. Kan jo hende at jeg blir positivt overrasket når jeg får testen den!

 

edit: er så morsomt å se hvor utrolig ihuga fans de folka er.. :wee: som å se en haug småjenter på konsert!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Nei, har ikke det. Kan ikke se at jeg skal ha noen grunn til det.

 

Kom med nye ting som de har puttet inn i mobilen, du som har sett presentasjonen.

7695012[/snapback]

 

Tenkte meg det. ;) Se den så skal du se skepsisen din forsvinne. Jeg er ingen ihuga apple fanatiker og var veldig skeptisk til hele iPhone prosjektet. Men jeg må ærlig innrømme at det ser fabelaktig ut..

 

De har rett og slett tatt hele brukergrensesnittet til et helt nytt nivå, utifra det jeg ser så kan ikke dette sammenlignes med noen som helst telefon på dagens marked. Kanskje ikke så mye nytt sånn rent teknisk sett, de bare gjør de på en helt ny måte.

 

Har ikke sett ferdig enda, sett den første timen bare. iPod og telefon delen.

Lenke til kommentar

Dette er desidert den kuleste mobiltlf/musikkspiller/internettdings/etc jeg noengang har sett.

 

Det hele er jo en fantastisk presentasjon, den får jo vanlige mobiltlf til å se gammeldagse og teite ut.

 

Det artige er alle som nå kaster seg på og skal finne feil og mangler ved iphone. "Den blir for dyr, den har for dårlig kamera, den er for tung, den har ikke 3G, osv osv..." Hehe, jeg synes det blir helt feil å sammenligne denne med SE, Nokia og andre mobiltlf. Dette blir noe annet, dette er jo noe helt nytt. Apple har igjen satt standard for et produkt. NÅ kommer garantert SE, Nokia og de andre til å komme med etterligninger, garantert.

 

Apple har gjort det igjen, og det er bare dritkult.

 

Jeg kan i alle fall ikke se en annen mobil som jeg heller vil ha enn denne. Greit at N95 har mye kult, og at det finnes en del "smartphones" som gjør jobben, men er de like kule? Neppe.

Lenke til kommentar
Ja det er reklamejippo der meningen er at man skal bli forbløffet.

Men som sagt ser man bak det så er det egentlig ikke så mye nytt som tilbys.

7695913[/snapback]

 

enda ikke sett presentasjonen skjønner jeg.. ;)

 

SE p910 har mange av de samme egenskapene som iPhone, pluss at den er billigere...

 

Men med mindre prisen på denne går ned, tror jeg ikke den vil bli så populær...

Og når telefonen er så dyr, så burde 3g være med...

7696031[/snapback]

 

og ikke du heller nei! :D

Lenke til kommentar
Ja det er reklamejippo der meningen er at man skal bli forbløffet.

Men som sagt ser man bak det så er det egentlig ikke så mye nytt som tilbys.

7695913[/snapback]

 

enda ikke sett presentasjonen skjønner jeg.. ;)

 

SE p910 har mange av de samme egenskapene som iPhone, pluss at den er billigere...

 

Men med mindre prisen på denne går ned, tror jeg ikke den vil bli så populær...

Og når telefonen er så dyr, så burde 3g være med...

7696031[/snapback]

 

og ikke du heller nei! :D

7696165[/snapback]

 

Nei, tydelig at ikke folk har sett hele presentasjonen og hva tlf egentlig er og kan gjøre. Det blir bare artig når noen sier at 910 i har mange av de samme egenskapene....hehe. Det blir jo to helt forskjellige mobiler.

 

Og å si at det egentlig ikke er så mye nytt som tilbys....jo, det meste er jo faktisk nytt. Greit at man allerede får TS i andre modeller, men ikke med samme brukergrensesnitt.

 

Vi får se hvem som får rett. De som sier at den blir for dyr og at den ikke kommer til å bli så populær, eller de som mener Apple har funnet opp mobiltelefonen på nytt. Jeg henger meg på de siste jeg...

Lenke til kommentar

Vi trenger ikke hundre tråder om iPhone.

 

Skal du ha iPhone?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695718

 

Nå er iPhone lansert:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695717

 

iPhones mangler:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=696136

 

iPhone-tester:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=696166

 

Nokia lover konkurranse:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=696426

 

Denne tråden tilbyr lite nytt utover de eksisterende trådene. Ta diskusjonen der :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...