neadii Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) I morgen (8. januar 2007) kommer det en stor Steam-oppdatering. Ting som vil bli fornyet og ting vil bli lagt til i programmet Steam er: Guest Pass, gir det muligheten til å la en venn prøve et spill når du har kjøpt nytt spill. Første spill denne funksjonen kommer til er Day Of Defeat Source. Background Updates, gjør slik at du ikke trenger å vente når Steam oppdaterer, siden programmet oppdaterer i bakgrunnen, etterpå restarter du bare Steam så er Steam oppdatert. Game Favourites, har du litt lang 'My Games' liste kanskje? Du vil få muligheten til å lage favoritter slik at du enklere kan holde listen din ryddig og fin. Nytt skin, etter oppdateringen vil Steam få et nytt skin, eller enklere sagt et nytt look. (bilde under) Kilder: www.steampowered.com og www.catchgamer.no. edit: Beklager jeg hadde skrevet feil oppdateringen kommer 8. januar og ikke 7. januar. Endret 7. januar 2007 av neadii
eggenz Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 er ikke værdens største oppdatering, men brukbart
ekwathne Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det skinnet var stilig. Må sette Steam på oppdatering inatt da.
Gissan Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Har ikke fått noen oppgradering. Må jeg gjøre noe for at den skal bli "tilgjengelig"?
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har heller ikke lagt merke til noe slags oppdatering. Kanskje det skjer ved nattetider, siden det er litt roligere da.
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Når kommer oppdateringen? Jeg har ikke fått den, og jeg er tydeigvis ikke den eneste.. De nye skinene så pene ut
xD^^ Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Jeg tror de som er best i CS får oppdateringen først, og noobsene litt senere. Må si at jeg liker de nye skinene, spesielt det beige skinet.
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Noen som har fått oppdateringen enda?
neadii Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Skrevet 8. januar 2007 Jeg har ikke, og det er ikke nødvendig å spørre hele tiden heller for da blir tråden stengt.
Krillekongen Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Wehey, endelig en god oppdatering Er møkka lei at ALLE mods'ene etc ligger i samme liste.. Blir så forferdelig rotete :/
xD^^ Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Da har jeg endelig fått oppdateringen. Jeg tror folk egentlig fikk den i går, men steam-klienten ble ikke oppdatert før man restartet den. Dere kan lese mer her - Steampowered.com - Steam client update released.
hiper Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 oppdateringen komm imellom klokka 15:00 og 20:00 igår! prøvde og retarte steamklienten klokka 15:00 da var den ikke kommet så så prøvde jeg klokka 20:00 da oppdaterte den seg
.tomf Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) Likte den nye og litt minimalistiske looken til Steam. Endret 9. januar 2007 av TomFu
neadii Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 CPL Gui er så idiotisk etter min mening.
xD^^ Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 (endret) CPL Gui er så idiotisk etter min mening.Okay. Nå snakket jeg egentlig ikke om CPL Gui, men. Jeg tenkte mest på det gamle skinet. Hva er så galt med CPL Gui? Endret 9. januar 2007 av NorthGarden
neadii Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Skrevet 9. januar 2007 Det jeg synes er gale med den er at folk som bruker den tror dem blir pro siden dem bruker en gui fra CPL. Men la oss holde oss OnTopic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå