Gå til innhold

Nettopp sett Cannibal Holocaust ..


loathsome

Anbefalte innlegg

.. og fy faen, for en jævlig film. Andre som har sett den her? Dette topper det jævligste jeg har sett. Synes den var ganske bra, men helt forjævlig ekkel og .. blæh, det er bare sykt. Du må se den for å skjønne hva jeg mener. Og enda bedre blir den om du vet slike koselige fakta som at f. eks alle dyrene som ble drept var ekte. Det med skillpaden var til å spy av.

 

Cannibal_Holocaust_movie.jpg

 

Filmen har vært bannlyst i Norge helt fram til 2005, og er verdens mest bannlyste film. Regissøren måtte faktisk i rettsak og bevise at det var brukt spesialeffekter, og ikke "ekte" varer.

 

Fy faen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes filmen var relativt drøy. Dyre drapscenene var litt vonde og se på, skilpadda og den lille gnagerluringen di absolut skulle pirke kniven borti var vell de drøyeste.

Den dokumentarfilmaktige filminga gjorde det hele ganske så nært og virkelig. Med tanke på at filmen er blottet for dagens billige cgi effecter (greit de er ganske så dyre, men dere skjønner hva jeg mener) må jeg si de har klart å få det hele til å se veldig ekte ut.

Filmen er til tider litt kjedelig og slooow, men i det store og hele er dette absolutt en severdig film.

Lenke til kommentar
Jeg synes filmen var relativt drøy. Dyre drapscenene var litt vonde og se på, skilpadda og den lille gnagerluringen di absolut skulle pirke kniven borti var vell de drøyeste.

Den dokumentarfilmaktige filminga gjorde det hele ganske så nært og virkelig. Med tanke på at filmen er blottet for dagens billige cgi effecter (greit de er ganske så dyre, men dere skjønner hva jeg mener) må jeg si de har klart å få det hele til å se veldig ekte ut.

Filmen er til tider litt kjedelig og slooow, men i det store og hele er dette absolutt en severdig film.

7607017[/snapback]

 

Var veldig interessant, og jeg fikk virkelig følelsen av at det var ekte. Og det så UTROLIG ekte ut, alt sammen - absolutt alt. :dontgetit:

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Tror jeg så denne filmen for noen år siden, men ble litt usikker når jeg så coveret. Inneholder filmen følgende scene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
En oggabogga-mann kapper av penisen til en av hovedpersonene i filmen og spiser den?

 

Den skilpaddescenen dere snakker om, er det noe man burde ha husket hvis man har sett filmen?

 

Edit: POKKER! Skulle ikke quote, men skjule :p

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Tror jeg så denne filmen for noen år siden, men ble litt usikker når jeg så coveret. Inneholder filmen følgende scene:
En oggabogga-mann kapper av penisen til en av hovedpersonene i filmen og spiser den?

 

Den skilpaddescenen dere snakker om, er det noe man burde ha husket hvis man har sett filmen?

7607407[/snapback]

 

Stemmer det med penisen. Tja, om man burde husket den kan vel ikke jeg svare på :ermm:

Lenke til kommentar
Dette hørtes virkelig ut som en film jeg må skaffe meg  :D

7607436[/snapback]

Da er det jo bare å investere i Cannibal Holocaust: Deluxe Collector's Edition (2 Disc Digipak).

 

Jeg trodde filmen skulle være mye eklere enn det den var, ikke at den ikke var ekkel, etter alt jeg hadde lest på IMDB ol.

Lenke til kommentar

Mange år siden jeg så Cannibal Holocaust. Skaffet den på VHS i sin tid i uklippet tilstand, syntes det var en del ekle scener den gangen ja, dyre plageriet var jo litt sterkt, spesielt med tanke på at det var ekte. Mannen som fikk skjært av penisen og senere ble revet i filler for så å bli fortært av sulte (eller sinte og sulte? hehe) kannibaler var også noe jeg husker, samt den dama som ble funnet spiddet.

 

En annen film som er mer skjokkerende er The Untold Story, slike filmer blir ikke laget i Hollywood.

Lenke til kommentar

Husker jeg så denne uklippet verisjonen på vhs for 8-9 år siden, jeg gikk vel siste året på ungdomskolen, ganske drøy film ja. Husker den satt lenge i minnet etterpå, nesten sånn at du angret på å ha sett den. Litt komisk med Riz Ortolani sin oppmuntrende soundtrack til denne triste filmen liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...