Gå til innhold

Kommentarer til XBOX i DVD-spiller...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det til å se litt vel glorete ut med alt det på frontpanelet, eller ser det greit ut?

 

Blir liksom ikke enig med meg selv om jeg skal ha den helt clean med bare 2 kontrollerutganger på ene siden foran som ser uorginalt ut, eller om jeg skal dra på med alle de status-symbolene...

 

Noen ideer??

Lenke til kommentar

Fjernkontroll blir installert(dvd-dongle), og da med en IP-mod for å skru xbox av/på via fjernkontroll.

 

Tror nok jeg vil ha 2 kontrollerporter foran siden å ha dem bak gjør at ledningene blir for korte.

Kunne jo selvsagt kjøpt forlengere, men har ikke sett det på markedet på en stund.

Har noen en link??

 

EDIT: Fant her

 

Da kunne jeg kanskje satt dem bak. Blir jo en del "cleanere" foran.

 

Takker for tips :thumbup:

Endret av Zephyr
Lenke til kommentar
Fjernkontroll blir installert(dvd-dongle), og da med en IP-mod for å skru xbox av/på via fjernkontroll.

 

Tror nok jeg vil ha 2 kontrollerporter foran siden å ha dem bak gjør at ledningene blir for korte.

Kunne jo selvsagt kjøpt forlengere, men har ikke sett det på markedet på en stund.

Har noen en link??

 

EDIT: Fant her

 

Da kunne jeg kanskje satt dem bak. Blir jo en del "cleanere" foran.

 

Takker for tips  :thumbup:

7554218[/snapback]

Ledning og loddebolt er jo en mulighet da ;)

 

NP

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flott! Er den riktig vei ja(oppe er oppe og nede er nede, når du liksom monterte den uten å ha vært modda)? Sånn at jeg ikke lodder fra feil retning :p

 

Tusen takk btw :)

Edit: Gjort det nå, uten den gule kabelen og det funker knall!

Så hvis du vil ha en ledning mindre så er det bare å ta vekk den gule kabelen :)

Jeg fjerna dem siden de blir bare brukt til et spill, som du har sånn pistol til.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...