Gå til innhold

Sega spillmatiserer Alien-filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan bli utrolig rått, men det kan også gå i helt feil retning - som mange andre spillmatiseringer jeg kan nevne. Men så er det tydeligvis ikke EA som skal utvikle disse spillene, da. Høres spennende ut med to ulike sjangre produsert av to ulike spillutviklere - hvis den ene ikke feiler, kan den andre fremdeles bli bra.

 

Jeg gleder meg til å høre mer; jeg regner med at Gamer.no vil ha øyne og ører åpne. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Blir ikke dette veldig likt spillet "Alien Vs Predator" som også er basert på den filmen...

7484769[/snapback]

¨

Avp filmen kom jo lenge etter spillene.

AvP spillene, baserte vel seg på alien og predator filmene, og en dose fra tegneserien.

Men det kan bli ganske likt. men det er bra, fordi jeg har ønsket at en avp3 hadde kommet.

 

AvP spillene var jo btw sinnsykt kule, bra singelplayer, og awsome multiplayer.

Endret av Power-Z
Lenke til kommentar
Lever X360 & PS3 i 2009?

7491082[/snapback]

PlayStation 2 - som kom på markedet i 2000 - levde i aller høyeste grad i år (salgsmessig og spillutvalgsmessig), seks år etter lansering. Det er med andre ord ingen grunn til at PlayStation 3 og Xbox 360 ikke skal kunne leve i beste velgående i 2009 - henholdsvis tre og fire år etter lansering. Med mindre Sony eller Microsoft gjør noe fryktelig galt underveis.

Lenke til kommentar
"Alien kom i 1979, og fulgte Løytnant Ripley (Sigorney Weaver) og mannskapet hennes i deres forsøk på å finne ut hva som hadde skjedd med kolonistene på en fjern planet."

 

Dette er vel handlingen i Aliens, ikke originalen. ;)

7490981[/snapback]

 

det er en blanding.

 

alien kom i 79 men de skulle ikke finne ut hva som skjedde med kolonistene, de skulle etterforske et nødsignal fra en crasha romskip

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...