Gå til innhold

Tråden for oss som liker sære&gode dvdcover.

dimiles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en glad filmkjøper legger jeg merke til at ordentlig gode filmer venter jeg med å kjøpe til jeg finner en utgave jeg virkelig liker. Veldig forskjell på det å kjøpe-med-en-film-fra-Rema-for-å-se-på-kvelden og det å finne en god utgave av en film du tidligere kun har sett nedlastet / hos en kompis.

Finnes det flere i klubben? Vil dere helst ha gode (og pene!) utgaver av favorittfilmene? Og hvor kjøper dere de evt? Regner meg kanskje som litt sær, men er endel av eierfølelsen å ha et pent og ordentlig cover til de virkelig storfilmene. :wee:

Denne blir nok mitt neste kjøp. Makan til gjennomført cover på gjennomført film. :)

dimiles

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Njaaaa..den der retter seg mer mot de store tøffe limited editionpakkene.

Denne tråden er for fine coverdesign på ulike versjoner av ulike filmer.

Slenger inn ett jeg :)

11405767.jpg

Skrevet (endret)

Vel vel, den forrige tråden døde tydeligvis ut og handlet om noe litt annet.. ^^

Edit: The Shawshank Redemption.

Har fortsatt ikke sett noen breath-taking utgaver av denne filmen, men denne var jo ikke så verst. :wee:

Edit: Fant en ny utgave av Boondock Saints. Han fyren her er en smule interessert kan man si. Føler forsåvidt at coveret også her var litt fetere enn det i første post.

LINK

Endret av dimiles
Skrevet (endret)

Veldig stilig, ja.

Så kommer spørsmålet opp om man gidder å bruke 250 spenn på et dvdcover når ikke selve filmen følger med en gang. ;) Men uten tvil! Kjempetøffe! :)

Edit:

OMG. :omg:

Denne blir et must-have cover. :wee:

Endret av dimiles
Skrevet (endret)
Edit: Fant en ny utgave av Boondock Saints. Han fyren her er en smule interessert kan man si. Føler forsåvidt at coveret også her var litt fetere enn det i første post.

LINK

7341240[/snapback]

Den utgaven av Boondock har en kompis. Du får kjøpt den hos CDON.

"En smule interessert"? Disser du folk som har filmer stående sånn? Jeg har Donnie Darko (tin-box) stående sånn! :mad:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p

EDIT: Jeg kan jo like så godt poste den utgaven jeg har av DD da:

post-46601-1164392585_thumb.jpg

cover.jpg

På dette coveret har du bare alt. Du har himmelen, som har en god del å si i filmen (himmel, tid, rom, osv). Du har Frank, kaninen, og inni omrisset av han er alle hovedkarakterene i filmen. Selvsagt har du jo logoen også. Det står 28.06.42.12 der, som også er viktig i filmen.

EDIT2: Noen flere spesialiteter fra samlingen min:

Evil Dead 1 & 2:

post-46601-1164392686_thumb.jpg

Disse to elsker jeg simpelthen. Tar dem opp nå og da for å studere sidene, og nyte den deilige bensin-lukta som oser opp hver gang jeg åpner dem. :love:

Tin-Tin tin-boksen:

post-46601-1164392758_thumb.jpg

Hva kan jeg si? It's Tin Tin in a tin!

LOTR-trilogien:

post-46601-1164392817_thumb.jpg

Disse har vel alle sett. Likevel, nydelige utgaver.

EDIT3: Dimiles, personlig synes jeg nå den europeiske versjonen av Die Hard boksen er mye tøffere. Bare synd at 3'ern er så kraftig sensurert.

Endret av Hr. Jenssen
  • 2 uker senere...
Skrevet

En av grunnene til at jeg ikke kjøper så mange DVD'er er nettopp at coverene er så grusomt kjedelige. I tillegg så er nesten alle collectors og special editions på norsk også i vanlig cover, mens amerikanerne for lekre covere i metall og lær.

Skrevet
denne er jo litt tøff da..

7457785[/snapback]

Haha. Det er det tøffeste jeg har sett.

7458681[/snapback]

Jeg så den først på free record shop men du får kjøpt den på cdon.com også..det er der jeg hentet bildet fra.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
En av grunnene til at jeg ikke kjøper så mange DVD'er er nettopp at coverene er så grusomt kjedelige. I tillegg så er nesten alle collectors og special editions på norsk også i vanlig cover, mens amerikanerne for lekre covere i metall og lær.

7459270[/snapback]

Jeg misunner nesten franskemennene mer. Da jeg var i frankrike for noen måneder siden fant jeg massevis utrolig lekre utgaver av asiatiske filmer, dessverre var de bare tekstet til fransk :(

Et annet festelig cover er coveret til første sesong av Wonder Showzen. Se dette klippet så skjønner du hva jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=vVFyf0YaOhY

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...