Gå til innhold

Produserer BD-R i stor skala


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig. Da kan det fort bli aktuelt å kjøpe blue-ray brenner til neste pc jeg skal ha. Liten tvil om Sony satser mye på å få prisenen ned slik at forbrukerene skal velge blue-ray fremfor HD-DVD. Og hvorfor skulle man ikke, er prisen på begge lik så velger forhåpentligvis folk den beste :)

Lenke til kommentar

Så snart det kommer firmware til standalone dvd spillere som kan spille av iso, img og andre images direkte, så blir dette meget aktuelt for meg.

 

Tenk 4-5-6 dvd filmer på ei plate, fin meny kanskje med trailer for hver film. :D

 

Men igjen, ei stor ripe, og backup`ene er borte...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Jeg tror heller jeg kjøper meg noen nye harddisker når ett større lagringsbehov eventuellt skulle melde seg. En får jo foreløpig mye mer for pengene, mer Gigabyte samlet på samme stasjonsbokstav, og en mye tryggere lagring av dataene vil jeg også tro. Den eksterne USB/S-ATA harddisken har nok mange år igjen å leve tenker jeg. :D

DVD til filmbruk holder en stund til for meg ihvertfall.

Endret av G
Lenke til kommentar
200gb RW plater kunne vært spennende for backup, spesielt for småbedrifter og privatpersoner.

Godt BR er igang, teknologisk sett er vel det standarden som er mest fornuftig å satse på.

7334629[/snapback]

Hvis en ikke får disse større platene som Maxell er involvert med ut på markedet snart da. Har hørt lite om den standarden på en stund. Kanskje de ikke markedsfører seg så mye, eller at det har blitt skrinlagt? Forresten hva var det den sorten plater kalles?
Lenke til kommentar
200gb RW plater kunne vært spennende for backup, spesielt for småbedrifter og privatpersoner.

Godt BR er igang, teknologisk sett er vel det standarden som er mest fornuftig å satse på.

7334629[/snapback]

Hvis en ikke får disse større platene som Maxell er involvert med ut på markedet snart da. Har hørt lite om den standarden på en stund. Kanskje de ikke markedsfører seg så mye, eller at det har blitt skrinlagt? Forresten hva var det den sorten plater kalles?

7335137[/snapback]

Denne her du tenkte på? De kalles HVD, som står for Holographic Versatile Disc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...