Gå til innhold

Bilde av din musikksamling


Gjest

Anbefalte innlegg

Post ett/flere bilder av din musikksamling

 

Det kan innebere:

 

- CD

- LP

- Kasetter

- Musikk DVD/VHS

- Eller hva somhelst som er din musikksamlingen din

 

Det er lov å poste nye bilder hvis du har utvidet samlingen.

 

Post selvom din samling er liten, det er ingen ting å vere flau av. f.eks min samling er ganske liten. bare 12 CDer hittil. Jeg kjøper veldig ofte da, men jeg begynte akkurat å samle.

 

Jeg har ikke bilde av min samling ennå.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HH er tøff.. Jeg beunderer HH, for han har gitt alle GN'R-sangene sine 1 stjerne (bortsett fra en).. Og som om ikke det skulle være tøft nok har han også latt det stå ved siden av en skikkelig crappy-plate (som er mye dråligere enn hva GN'R har å by på).. SÅnn at folk kan se at han liker techno and shit mer enn god rock.. Og alt dette gjorde han med vilje, for han tok da ikke sine LZ-plater som han forguder så hardt?

 

Jeg synes HH er en tøff kar..

Lenke til kommentar
HH er tøff.. Jeg beunderer HH, for han har gitt alle GN'R-sangene sine 1 stjerne (bortsett fra en).. Og som om ikke det skulle være tøft nok har han også latt det stå ved siden av en skikkelig crappy-plate (som er mye dråligere enn hva GN'R har å by på).. SÅnn at folk kan se at han liker techno and shit mer enn god rock.. Og alt dette gjorde han med vilje, for han tok da ikke sine LZ-plater som han forguder så hardt?

 

Jeg synes HH er en tøff kar..

7175909[/snapback]

 

 

Haha, tidenes innlegg siden mitt i trancetråden! :!:

Lenke til kommentar
HH er tøff.. Jeg beunderer HH, for han har gitt alle GN'R-sangene sine 1 stjerne (bortsett fra en).. Og som om ikke det skulle være tøft nok har han også latt det stå ved siden av en skikkelig crappy-plate (som er mye dråligere enn hva GN'R har å by på).. SÅnn at folk kan se at han liker techno and shit mer enn god rock.. Og alt dette gjorde han med vilje, for han tok da ikke sine LZ-plater som han forguder så hardt?

 

Jeg synes HH er en tøff kar..

7175909[/snapback]

Takk takk. Jeg skulle egentlig bare vise hvor mange sanger jeg hadde :innocent:

 

Gud eg elsker deg HenHau, kan vi gifte oss?

7176666[/snapback]

Ja

Lenke til kommentar
HH er tøff.. Jeg beunderer HH, for han har gitt alle GN'R-sangene sine 1 stjerne (bortsett fra en).. Og som om ikke det skulle være tøft nok har han også latt det stå ved siden av en skikkelig crappy-plate (som er mye dråligere enn hva GN'R har å by på).. SÅnn at folk kan se at han liker techno and shit mer enn god rock.. Og alt dette gjorde han med vilje, for han tok da ikke sine LZ-plater som han forguder så hardt?

 

Jeg synes HH er en tøff kar..

7175909[/snapback]

Takk takk. Jeg skulle egentlig bare vise hvor mange sanger jeg hadde :innocent:

 

7177243[/snapback]

Ja, og hvor mer beilelig sted enn GN'R sangene?

 

Godt planlagt, du..

Lenke til kommentar

Her er da min musikksamling. De fleste CD'ene har jeg rotet vekk for lenge siden, og en god del ligger i forskjellige andre hjem (lever tilbake det dere låner av meg!), men alt ligger fint på HD'en min (mangler bare en del mixtapes, alt av Michael Jackson og litt Beatles).

 

 

Zoom litt hvis det er vanskelig å se.

 

PS. Jeg har en søster som er forklaringen på noen av albumene.

Endret av Jør2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...